Chusty Virus dla mamy i córki

W lutym udało mi się także skończyć chustę dla Kingi. Z Kinią znamy się już ładnych paręnaście lat. Nasze drogi zeszły się w liceum. Po nim kontakt ograniczył się na jakiś czas do portali społecznościowych i okazjonalnych spotkań gdzieś w terenie.
Ostatnio jakoś tak nam się kontakt odnowił. Podacz jednego ze spacerów Kindze spodobał się mój Virus. Musiał wywrzeć na niej duże wrażenie bo od  razu zamówiła u mnie taki sam. Spotkanie było w zeszłym roku, okres przedświąteczny i w ogóle grudniowo-styczniowy był dla mnie niczym jakiś rollercoaster i totalnie o tym zamówieniu zapomniałam. Aż się w połowie stycznia Kini przypomniała i od razu poganałam do Pasmanterii, do Edytki - kupiłam włóczkę i zabrałam się do pracy:



Dane techniczne:
Włóczka - Alize DIVA (kolor 3245)
Szydełko: 3.0 
Wymiary: ofiara losu ze mnie i nie pomierzyłam chusty

Gotowa chusta

Jak już zrobiłam chustę to wpadłam na pomysł, że zrobię jeszcze drugą chustę. Bo Kinia niecały rok temu została mamą małej Wiktorii. I tak sobie wymyśliłam, że zrobię drugą chustę i będą obie dziewczyny miały chusty.

Chusta mamy i córki
Do chust doszyłam etykietki. Chusta małej Wiktorii ma etykietkę "ciocia zrobiła", a Kini "robione rencami". Obie złożyłam, zapakowałam w przezroczystą folię i przewiązałam różową wstążką. 






Lubię robić te virusy, bo dość szybko się je robi. I splot jest dość efektowny.  Najważniejsze oczywiście jest to że obie się Kindze podobają. To jest dla mnie najważniejsze. 

Komentarze

  1. Przepiękna chusta, robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna. Podziwiam za szydełko. Niestety, ale ja nie mogę sie z nim dogadać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia wbrew pozorom nie jest trudne, choć też na początku ciężko mi szło. Ale o wiele prościej uczyło mi się na filmach z youtube - Polecam crochet.pl

      Usuń
  3. Właśnie się przymierzam do jakiejś chusty ,pierwszy raz ale chyba dam radę :)
    Kolory nie moje ale wzór ładny i wykonanie również :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna ;) fajny pomysł żeby zrobić drugą malutką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie mnie przyszło do głowy, że teraz modne jest ubieranie się tak samo mama-córka czy tata-syn... A dp tego mała chusta może rosnąć razem z Wikusią ;)

      Usuń
  5. Rewelacja właśnie ja robię

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty