Wymianka z okazji Dnia Kobiet





Gdy u Kasi (klik) pojawiła się Wymianka Karteczkowa bez wahania się do niej zgłosiłam.
Zabawa polegała na przygotowaniu kartki, tylko kartki z haftem i przesłaniu wskazanej przez autorkę zabawy osobie.
I tak ja dostałam od Kasi piękną kartkę. Dopracowaną w każdym szczególe. Uzmysłowiło mi to ile mam braków w tworzeniu swoich kartek. Ale to może dlatego, że robię to bardzo rzadko...
Za to karteczka Kasi strasznie mi się podoba, jak i życzenia w środku.



Bardzo dziękuję Kasi za piękną kartkę i piękny haft.
Mam nadzieję, że moja kartka podobała się Sylwii. Ale o mojej kartce w kolejnym poście.

Komentarze

  1. Sliczna :)Wszystkiego dobrego z okazji Dnia Kobiet :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka. Kasia tworzy piękne kartki I zawsze dba o szczegóły. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet 😀🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak to prawda, kartka od Kasi jest dopracowana w każdym szczególe :)

      Usuń
  3. Oczywiście, że się podobała:) jeszcze raz dziękuję:) Kartka, którą otrzymałaś też sliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że kartka się spodobała. Dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty