Drzewko

Drzewko z różyczkami powstało z okazji Wymianki na Dzień Kobiet.
Kartkę tworzyłam dla Sylwii (klik). Zaczęłam od przeczytania jej hafciarskiej metryczki, bo o ile zaglądam na bloga to chciałam się dowiedzieć nieco więcej o niej. Pierwotnie miała być mufinka, ale mi się wydało to zbyt proste.
A w tegorocznym, pierwszym numerze "Igłą Malowane" (nr 1/2019) pojawił się wzór nazwany "drzewko" (nr 8796 ). Jak go zobaczyłam od razu pomyślałam o kratce dla Sylwii. I tak z małymi przeróbkami powstało moje drzewko pełne kwiatów dla Sylwii. Żeby jej kwitło cały rok, a nie tylko w Dzień Kobiet.

Największą przeróbką w tym wzorze była zmiana muliny w konturach kwiatów (DMC nr 3350 zmienione na nr 3731) oraz zmiana koloru kokardy. Tutaj wykorzystałam dwa kolory jasny róż z jasnym odcieniem fioletu.


Mojej kartce daleko do tych wszystkich pięknych kartek i kartki którą ja dostałam. Żeby jakoś zrekompensować jakość usiadłam i napisałam własne rymowane życzenia. Mam nadzieję, że przypadły Sylwii do gustu.





Komentarze

  1. Ładny wzorek adekwatny do okazji i bardzo miła karteczka :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty