Joanna Szarańska cykl: "Kalina w malinach" ~ WYZWANIE CZYTELNICZE 2019 ~



Dziś przychodzę do Was z trzema książkami, które przeczytałam w ramach Wyzwania Czytelniczego.
Mowa o "i że ci nie odpuszczę", "kocha, lubi, szpieguje" i "nic dwa razy się nie zdarzy" Joanny Szarańskiej. Aż wstyd się przyznać, ale pierwszą część tej trylogii dostałam od samej autorki. I  wtedy zerknęłam na pierwsze 2-3 strony i jakoś tak odłożyłam ją na półkę, gdzie przeleżała ponad rok! Wstyd mi... tym bardziej, że Asię znam z czasów blogosfery, kiedy to na jej blogu powstawały jej pierwsze opowiadania.

Oj pokarał mnie los, bo ja pochłonęłam pierwszy tom, to nie mogłam się doczekać kiedy przeczytam kolejny. I ofiara losu zamiast zamówić obie naraz, to zamawiałam na raty i tak miałam prawie tygodniowe przerwy w czytaniu, a uwierzcie mi, że perypetie Kaliny wciągają. I to bardzo.
Trylogia "Kalina w malinach" to nic innego jak komedia kryminalna. Nie będę Wam spojlerować o czym są książki, zresztą to można przeczytać na stronach typu lubimyczytać.pl itp. Napisze Wam tylko, że dawno już gęba mi się tak do książki nie śmiała jak do tych tomików.
Kalina jest obłędna! Baa, nawet nieco wspólnych cech mamy. Książki jedną po drugiej się pochłania niczym najlepsze ciacho... Czyta się szybko, lekko i ja będąc w okolicach połowy książki po prostu nie da się od niej oderwać.
Ja gorąco Wam polecam te trzy tytuły. Ja sama przymierzam się zakupienia kolejnych książek tej autorki z cyklu - "Kronika pechowych wypadków". Ale tym razem kupię wszystkie trzy książki na raz, żeby nie mieć przestojów.

Tymczasem wracam do Kinga, którego dostałam na imieniny od męża.



Komentarze

Popularne posty