Trampeczki

Mały przerywnik od haftu, w którym się zakochałam i przepadłam z kretesem... Tysiące pomysłów w głowie, eksplozja chęci tylko czasu wciąż brak. A tu jeszcze kocyk gdzieś w międzyczasie przerabiam. Oj mogłaby mi się doba wydłużyć... Teraz jeszcze troszkę powywracało mi się w życiu, więc jeszcze chętniej zatapiam się w świecie robótek.

Ale wracając do gwiazdy tego postu -  zrobiłam trampeczki. Szydełkowe w kolorze beż i brąz  Całkiem mi się podoba to zestawienie. W ogóle już coraz chłodniejsze dni nadchodzą, więc z pewnością będzie więcej bucików i czapek. Mam parę pomysłów na te ostatnie ;) zobaczymy czy mi wyjdzie to co sobie tam w głowie zaplanowałam.

Beżowo-brązowe są dla Asi ;)  Mam nadzieję, że się spodobają.

Trampki mają 8,5 cm

A tu już mały właściciel trampeczek - Jaś ;) 







Komentarze

  1. Świetne podobają mi się te beżowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Filipowi ani jesień anizima nie straszna z bucikami, czapeczkami i innymi gadżetami od cioci :-))) Super !! Skoro chętniej się zatapiasz...to może ta metryczka? ;-) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perłowa, pomyślimy ;) A koniecznie musi być ta z bucikami?

      Usuń
  3. Temat bucików, jak nie haftowanych to szydełkowych, wciąż na topie!
    Fajne maleństwa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Buciki brązowo - beżowe bardzo się spodobały. Jak tylko je założę, to prześlę zdjęcie :) Dziękujemy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, cieszę się że się podobają. Prezent się udał

      Usuń
  5. PO PROSTU BOMBA TE TRAMPECZKI, NIE MOGĘ SIĘ NAPATRZEĆ, ALE ILE TO JEST ROBOTY.....OJ PODZIWIAM I POZDRAWAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę mi zajęło rozkminienie jak je stworzyć, bo wzory które znajdowałam jakoś średnio czytelne były dla mnie

      Usuń
  6. No tak Martusia, ale widać że jesteś kreatywna dziewczyna i fajnie Ci to wychodzi. podziwiam przez wielki P. pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty