Mój pierwszy większy haft - skończony!

A jest nim - Metryczka dla Filipka. Sikorki jeszcze się tworzą ;)
Metryczka jest prezentem-niespodzianką dla Filipka, mojego siostrzeńca. I mam nadzieję, że się podoba, bo mały Filipek już ją dostał.


Ja sama muszę napisać, ze jestem dumna z siebie. Wyszło pięknie. Co prawda nie udało mi się w 3 dni tak jak zakładałam (dzięki Edyta za "kubeł zimnej wody", jednak profesjonalista miał rację :P). Hafciłam po pracy, czasu było niewiele, ale po półtorej tygodnia udało się skończyć. I gotowa praca prezentuje się tak:


I jeszcze z bliska.



Napis. Oj trochę  nim było roboty. Myślałam, ze to najłatwiejsza część pracy, ale dla mnie okazała się najtrudniejsza. Wybór czcionki. Potem rozmieszczenie i tu zaczęły się schody. 4 razy wszystko prułam. Wiem też, że przed jedynką powinno być zero, a rok powinien być w całości. :(
Nie miałam już sił pruć po raz kolejny, zostawiłam tak...



A tak wyglądały prace nad metryczką. Jak zwykle miałam pomocnika ;)



Komentarze

  1. No i super wyszło :) A jak ładnie wygląda w tej rameczce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, a rameczkę wybrał mój narzeczony bo ja oczywiście stałam przed półką i sie nie mogłam zdecydować :D

      Usuń
  2. Cudny prezent ja tez taki dostalam dla Alby i do dzisiaj wisi na scianie u niej w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przerosło to moje oczekiwania nie sądziłam że to tak fajnie wyjdzie ;) Zdjęcia tego nie oddają ;)

      Usuń
  3. Zakochalam się cudo normalnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Mały Słodziak..... piękna metryczka....chyba zamówię taką u Ciebie....!!!!! Długo Ci zajmie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta ok 2-3 tyg. przy aktualnym trybie pracy i pod warunkiem,ze nie będę robić innych rzeczy :P

      Usuń
  5. Naprawdę możesz być z siebie dumna, bo metryczka świetnie Ci wyszła! Oprawa jest idealna!
    Piękna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, że jestem ;) I w sumie dziękuję ci, bo gdybyś mnie nie zaraziła to by ta pamiątka nie powstała.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty