Wakacyjna pamiątka ślubna

Wakacje za nami. Ale z racji mojego wakacyjnego urlopu od blogowania czas teraz pochwalić się kolejną pracą. Robiona dla znajomej, której córka wychodziła za mąż. Przy okazji wizyty związanej z moją pracą zobaczyła moją pamiątkę, którą dostałam od rodziców, a którą tak pięknie wyhaftowała Edytka poprosiła o stworzenie czegoś dla jej córki i zięcia. Pokazałam kilka różnych wzorów, ale wybór padł na haftowane już przez mnie gołąbki Vervaco.

Obrazek wyszyłam muliną DMC na Murano Lugana 32 ct. Wybrałam białą ramką i dwa odcienie szarego passe partout. Oczywiście ramka z passe robiona na zamówienie w Fotkom.




 
Obrazek ma wymiary: 

23 cm x 23 cm (sam haft z napisem)

Ponieważ nie lubię "wciśniętych" w ramkę obrazków, tutaj zostawiłam trochę pustego miejsca. Przez co obrazek przybrał formę kwadratową.


W obrączce do zwykłej muliny dołączyłam nitkę złotej metalizowanej muliny i całkiem fany efekt wyszedł. Niestety zdjęcie nijak nie oddaje tego mieniącego się efektu... Musicie mi uwierzyć na słowo. 





ps. Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale mój telefon pomału dokonuje swojego żywota...

Komentarze

  1. Bardzo dobry pomysł z tą metalizowaną nitką :) Piękna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zdjęcia nie oddają tego jak ładnie się mieni ta obrączka.

      Usuń
  2. Przepiękna, bardzo podoba mi się ten motyw i oprawa jaką wykonałaś, super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten motyw ma w sobie to "coś". Pewnie jeszcze do niego wrócę, bo podoba się on wielu ludziom.

      Usuń
  3. Piękna praca i wspaniałe oprawiona. Dostać tak piękną pamiątkę to przefajna rzecz😊😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. Fakt to świetny pomysł na prezent. Unikatowy i oryginalny, sama taki dostałam z okazji ślubu.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty