Pamiątka ślubna Dagmary i Marcina

Ten post napisałam nieco wcześniej, bo aktualnie - stoję przed kościołem i obsypuję Młodą Parę ryżem, grosikami czy innymi drobiazgami jakimi się obsypuje Młodych.

Dagmara i Marcin są już Małżeństwem. 
Z ery Ja i Ty, weszli w erę My. 
Życzymy Wam z Tomaszem wszystkiego NAJLEPSZEGO. 
Niekończących się podróży pełnych niezapomnianych przygód i by spełniały się Wasze marzenia. 


Ponieważ Daga zawsze dopingowała mnie w tym moim tworzeniu (jako jedna z pierwszych zamówiła u mnie szydełkowe etui na telefon), postanowiłam sprezentować jej pamiątkę ślubną. Oj długo szukałam wzoru. Musiał być dopasowany stricte do nich. Wyjątkowy - tak jak wyjątkowi są Oni.
W końcu znalazłam zdjęcie na Pinterest i przepadłam. Wiedziałam, że to jest TO! Ale nigdzie nie mogłam natrafić na schemat, aż w końcu znalazłam go do kupienia na Etsy. Bez zastanowienia kupiłam go i jeszcze tego samego dnia pognałam do Edytki by nabyć mulinę i materiał na którym wyhaftuję ów obrazek. I tu zonk, pasmanteria Edytki zamknięta. Na szczęście tylko na parę dni. Udało się wyszukać u Edytki Luganę 32 ct w kolorze błękitu, pięknego marmurkowego błękitu. Oszalałam ze szczęścia! Jak tylko ją wyciągnęłam od razu wiedziałam, że to jest to! Panna Młoda uwielbia kolor niebieski. A ten błękit, normalnie majstersztyk!



Wróciłam do domu i aż nie mogłam się doczekać kiedy siądę do haftowania tego wzoru. Zaczęłam i po ok. 200 krzyżykach się przeraziłam, że nic nie widać, na tym błękicie! Od razu mail do Edyty z przerażającym stwierdzeniem, że chyba muszę zmienić koncepcje, kolory. Na całe szczęście Edytka ma o wiele większe doświadczenie i wiedzę - uspokoiła, napisała haftuj dalej będzie dobrze i... jest dobrze! Ba, jest cudnie!!!
Haft wyszedł pięknie, delikatnie i jak doszła do tego ramka (zamówiona oczywiście Fotkom) to już jest moje małe cudo.


Dane techniczne:

Wymiary obrazka - 24x29 cm
Wymiary ramki - 33,5x38,5 cm 
(FIONA ze złotą wstawką i białe passe partout - FOTKOM)
Materiał - Murano Lugana 32 ct
Mulina - DMC ("aż" dwa kolory)



Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie piękną pamiątką.

      Usuń
  2. Wyszło przepięknie!!! Myślę, że te zdjęcia nie oddają do końca tego efektu, bo takie trochę prześwietlone, że "na żywo", wygląda to jeszcze piękniej.
    Mega mi się podoba!!! Oprawa też super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie na żywo prezentuję się jeszcze piękniej, ale mój telefon już nie robi ładnych zdjęć :(

      Usuń
  3. Piękna pamiątka :) Ogromnie podoba mi się takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też mam nadzieję, że się podoba.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty