Włóczka Red Heart Baby firmy Coats

Włóczkę RED HEART BABY poznałam na początku mojej przygody z drutami. Był o drugi typ po jaki sięgnęłam. Zaczęło się od tego, że zaczęłam poszukiwać włóczki przyjaznej dzieciom i nie koniecznie drogiej. I do tego nie gryzącej. 




PARAMETRY:

Skład: 100% akryl
Długość nitki: 190 m
Ilość nitek w splocie: 4
Zalecana grubość drutów: 3
Zalecana grubość szydełka: 3
Temperatura prania: 30 stopni
Producent: COATS

Paleta kolorów

Sporo już rzeczy z niej zrobiłam (głównie robię z niej rzeczy dla najmłodszych) i jestem z niej zadowolona, jest wydajna, miła w dotyku. A zrobione z niej rzeczy są delikatne i miękkie w dotyku. I jak dotąd nie miałam na nią żadnych skarg. Większość bucików robię właśnie z niej. Jest świetna także do robienia broszek.
W najbliższym czasie będę się przymierzać do zakupu innej włoczki z tej serii. Choć jeszcze nie wiem której. Seria RED HEART to oprócz Baby, także Soft Baby step, Cotton Mix, Bella, Shimmer, czy Lisa Color, są także moherowe (Soft Mohair). Ja sama jeszcze moherowej nie używałam, ale kto wie może się skuszę???



A wy używałyście już tej włóczki? Jakie są wasze opinie na jej temat?

Komentarze

  1. Moherowe muszą być przyjemne...a mi najbardziej podobają się multicolor'y ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty