Testowanie na Streetcom - Familijne 2GO

Od dłuższego czasu już jestem testerką na Streetcom. Od czasu do czasu udaje się dostać do jakiejś kampanii i tak udało się dostać do kampanii promującej wafelki Familijne "2Go". Wafelki towarzyszą mi przy haftowaniu. Fajna przekąska do kawy. Paczuszka i jej zawartość jest w sam raz. Sam wafelek jest bardzo kruchy, pełnoziarnisty, a w środku kryje podwójną warstwę kremu o smaku śmietankowym i czekoladowym. Myślę, że będzie on u mnie częstym bywalcem. Właśnie dzięki temu, że nie jest przesłodzony. Taki w sam raz. Smak wafelka i kremu w środku tworzy harmonijne połączenie.





PLUSY:
- smaczny, nie jest ani mdły, ani za słodki tak jak inne podobne wafelki na rynku
- kruchy (ja lubię wszystko co chrupie)
- paczuszka w sam raz do torebki czy kieszeni


MINUSY:
- opakowanie - wafelek jest dość kruchy, a w środku ma miękki krem, opakowanie niestety w ogóle nie ochrania wafelka przed zgnieceniem, a to jest bardzo proste - wystarczy delikatnie go ścisnąć.

Komentarze

  1. Świetna recenzja :)
    Wiele słodyczy wydaje się tak przesłodzonych, że mijam je szerokim łukiem, ale skoro piszesz, że te nie są, to wrato spróbować nowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie miałam podobny problem Monika. A ten wafelek jest taki w sam raz.

      Usuń
  2. Na pewno wciągający:) Apetycznie wygląda na opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty