Szydełkowe pyszności

Tak mnie naszło na szydełkowanie. Ale nie byle jakie, bo specjalnie dla chrześnika męża. Guciu dostał na Gwiazdkę kuchnię, nie byle jaką. Jest zlew, piekarnik i kuchenka. No rewelacja! 

Czemu jak ja byłam mała nie było takich cudeniek??? 

I tak mnie naszło, że zrobię dziecku jakieś owoce i warzywa. I tak zamiast tego na pierwszy rzut poszło jedzonko. Jest jajko sadzone, jajka na twardo. Albo kanapeczka z serkiem żółtym, salami, sałatką, pomidorkiem i jajkiem. Są też pierożki i coś dla koneserów azjatyckiej kuchni - sushi. Jajka na twardo to styropianowe jajka obrobione szydełkiem (kotom bardzo spasowały). A na podwieczorek do kawki można zaserwować donata. 

Część jak np. sushi, kanapkę i dodatki oraz jajka na twardo robiłam metodą prób i błędów.






Powstało też jajo sadzone i donut według schematu Karoliny z bloga Szydłaki cudaki

I pierogi od Karolina z bloga Pasart


Na razie tyle, ale muszę Wam powiedzieć, że po tym jak zobaczyłam jak spasowało to jedzonko moim siostrzeńcom aż mnie to uskrzydliło do tego by tworzyć następne. Jak tylko znajdę chwilę to na pewno wrócę do ich tworzenia. 

Na razie na tamborem wskoczył pewien projekt, ale o tym wkrótce... 

Komentarze

  1. Superaśne to jedzonko, bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci Basiu, że mnie też. Aż miło się je robi.

      Usuń
  2. Ale cudowne :) normalnie chciało by sie zjeść taka kanapeczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No to teraz za każdym razem zostaniecie ugoszczeni :-) Przydałoby się dorobić coś do kawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam czy mozna takie piekne shusi zamówić,chciałam na prezent?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak można. Proszę napisać maila - martarekodzielo@gmail.com

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty