Podsumowanie roku 2020

 Przełom roku to zazwyczaj podsumowania i postanowienia na nowy rok. U mnie też zawsze tak było... Jednak po tym co pokazał rok 2020 w tym roku postanowiłam darować sobie postanowienia. Za to mimo iż nie był to rok owocny w prace rękodzielnicze postanowiłam zrobić małe podsumowanie. 

W 2020 roku powstały:

  •  kocyki, głównie robione na drutach:




  • metryczki (tutaj powstały jeszcze 2 metryczki, ale na razie nie mam zielonego światła od właścicielki na publikację):




  • uszyłam:

  • wyszydełkowałam buciki:

  • serwetki szydełkowe:

  • szydełkowe szale, czapki, opaski (w tej kategorii powstała jeszcze czapka rycerz, ale robiłam ją na szybko przed świętami i z tego pośpiechu zapomniałam sfotografować):


  • czapki, szale na drutach: 

  • bukiecik z kuponów i zdrapek lotto:



Nie najgorzej, choć porównując poprzednie lata to nie był to jednak dość produktywny rok. 


W wyzwaniu czytelniczym udało się przeczytać 5 książek, czyli 2182 strony, plus 207 stron z książki, której jeszcze nie skończyłam. Nie najgorzej, ale też nie najlepiej... 

Na blogu powstało 26 notek przez cały rok. Jakoś tracę zapał do blogowania, ale widzę, że nie tylko ja. Wiele z blogów które kiedyś obserwowałam, poznikało, albo po prostu przestano na nich pisać... 

Ten rok zakończenie części remontu jaki zaczęliśmy w 2018 r. wykończyliśmy górę, była przeprowadzka (bo dół trzeba było opróżnić, żeby zerwać podłogi i skuć wylewki). Mam nadzieję, że w tym roku już zakończymy, bo mam już dość remontów, ekip remontowych i tego ciągłego chaosu i syfu w całym domu ;( 

Marzy mi się też wyjazd w jakieś piękne, ciepłe miejsce... ale nic nie planuję, bo nie wiadomo co będzie za miesiąc przez ten Covid, a co dopiero za pół roku... 


I tyle podsumowań. A jak u Was? Były posumowania? Czy raczej postanowienia???

Komentarze

  1. Świetne prace:-)
    U mnie blogowo też był kiepski rok, ale jak to mówią raz lepiej raz gorzej.
    Wszystkiego dobrego w Nowym roku Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten rok to w ogóle cały był kiepski ;( ale mam nadzieję, że ten już taki nie będzie...

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty