Metryczka dla Bartłomieja

Kolejna metryczka i znów dla chłopca. Mam wrażenie, że metryczki dla chłopaków przeważają w moim dorobku hafciarskim. Może dlatego, ze i w rodzinie mam sporo chłopców? 

Tym razem metryczka dla znajomego. Standardowo trochę mi zeszło, bo w trakcie jej wyszywania kończyłam kocyk. Do tego trwający remont też mi nie ułatwia życia... 

Ale udało się i jest skończona, oprawiona i wręczona. Mam nadzieję, że będzie się podobać rodzicom małego Bartłomieja. 



Dane techniczne:

Materiał: Lugana Murano 32ct
Nici: DMC
Wymiary (wewnątrz passe i całość):
Ramka: Fotkom


I jeszcze na koniec taka mała zajawka obrazek wyszyty bez konturów (i bez króliczka, bo potem jakoś nie zrobiłam fotki) i z nimi. Jednak taka zwyczajna niteczka, a robi robotę. 


I jak Wam się podoba? 
A wy wyszywacie metryczki dla dzieci? 

Komentarze

  1. Piękna metryczka :) Mam w swoim dorobku sporo metryczek dla dzieci, zwykle na prezenty.. Chociaż ja zwykle ograniczam się tylko do imienia i daty urodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też głównie na prezenty i po znajomych.
      Wielu ludziom się podoba, ale jak jest za darmo, jak trzeba za taką pamiątkę zapłacić to zaczyna się inna rozmowa :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że rodzicom małego Bartka też się spodoba :)

      Usuń
  3. Piękną metryczkę zrobiłaś. Przyjemnie popatrzeć na tak dopracowany i staranny haft.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty