Kocyk dla chłopca

Kocyk powstawał w bólach. Nie ze względu na wzór, a bardziej na zamawiającą. Nie sądziłam, że będę coś jeszcze dla mojej sąsiadki tworzyć. Szczególnie po zeszłorocznych perypetiach z sąsiadami nie sądziłam, że poprosi mnie ona o stworzenie kocyka do wózka dla przyszłego prawnusia (ma się on urodzić na dniach). Ale zapytała, a ja jak to ja. Nie potrafię odmówić. 
Zamysł był taki, że ma być kocyk cienki i lekko ażurowy. Przy tym projekcie sięgnęłam po włóczkę, z którą do tej pory nie pracowałam. HiMALAYA Deluxe Bamboo kolor jasno niebieski. Na cały kocyk zużyłam 4 motki ( z czego ostatniego motka mi pół zostało). Wykorzystałam nowy wzór który znalazłam na youtube, nazywa się  "przewiązane oczka". Jest dość prosty, a przy tym efektowny. Powtarza się 4 rzędy. A i filmik jest dość fajnie tłumaczony, więc szybko załapałam co i jak. Kocyk rozpoczęłam 200 oczkami i przerabiałam, aż osiągnął 75 cm. Dookoła jest ramka z oczek prawych (na 10 oczek prawych na bokach).  A prezentuje się tak:


Dane techniczne:
Włóczka: HiMALAYA Deluxe Bamboo nr 13
Druty: 4.0
Wymiary: 70 x 75 cm
Oczka początkowe: 200 


I jak? Wyszło całkiem nieźle prawda? 
Ja do włóczki na pewno jeszcze wrócę, bo całkiem dobrze się z nią pracowało. A ciekawa jestem jak przy dłuższym użytkowaniu. Więc kto wie czy nie powstanie jakiś mikro udzierg dla moich sierściuchów z niej. To moi najlepsi testerzy. 






Komentarze

Popularne posty