Kocyk dla Aleksandra

Moja znajoma Marta, która jest zarazem moją fryzjerką zostanie drugi raz mamą. Tym razem będzie to Aleksander. Niestety przy jej pierwszej ciąży nie udało mi się nic przygotować dla jej córki. Postanowiłam jednak zrobić mały prezent i stworzyłam dla malucha kocyk. 
Długo szukałam wzoru, aż w końcu znalazłam i rozpisałam sobie dwa wzory i tak powstał dwukolorowy  kocyk, który wyrabiałam na drutach. Boki kocyka zdobi wąski warkocz. Ostatnio uczę się je robić. Wykorzystałam 7 motków NAKO Elit 50 (5 jasnoniebieskiego i 2 ecru). Z włóczką dość dobrze się pracuje. Kocyk wyszedł całkiem fajnie, choć nie obyło się bez błędu, który zauważyłam jak już skończyłam dziergać. Na szczęście udało mi się ten malutki mankament ukryć. Kocyk przyozdobiłam etykietami od renacami.pl .



Mam nadzieję, że kocyk będzie się Marcie podobał i będzie długo służył małemu Aleksandrowi. 






Dane techniczne:
Druty: 4,5
Włóczka: NAKO Elit 50 - jasny niebieski (4687) i ecru (11547) 
Oczka początkowe: 176 oczek + 2 o. brzegowe
Wymiary kocyka: 80 x 90 cm 


Gotowy, zapakowany kocyk czeka, aż nasz rząd zezwoli na otwarcie fryzjerów. Termin, już enty, mam zabukowany. Mam nadzieję, że tym razem uda się dotrzeć i sprezentować mój mały udzierg. 




Ja wracam do robótek, bo robię 3 rzeczy na raz. I w ruchu są druty, szydełko i igła. Czas goni, a ja gonię czas... 

Komentarze

  1. Cudny kocyk a maly nabimie ma tak jak moj maz pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cornelka dziękuję. No mały jeszcze w brzuszku mamusi siedzi :) Ale imię już wybrane.

      Usuń
  2. Pięknie wykończony kocyk, super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kocyk, oby długo służył 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję że tak będzie Asiu.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty