#8. Papież Jan Paweł II

Za chwilę minie rok, jak zaczęłam haftować naszego papieża Jana Pawła II. Obrazek nie jest trudny. Nie jest też bardzo duży. Ale ten rok był zdominowany przez nasz dom i jego rozbudowę. Podejrzewam, że i ten 2020 również będzie, ale już nie z takim natężeniem jak 2019. Mam nadzieję, że uda mi się w tym roku podgonić hafty i inne robótki. Strasznie mi tego brakuje... Wracając do mojego obrazka to rok 2019 zakończyłam tak:



Po powrocie z urlopu (tak rozpoczęliśmy z mężem rok od urlopu w Egipcie - nie polecam zmarzluchom, bo wieczory są tam o tej porze bardzo chłodne, temperatura spada nawet do 10 stopni) udało się co nie co podgonić. Także co nieco przybyło. Na razie jednak muszę JP II odłożyć, bo rozpoczęłam drugi haft o który poprosiła mnie Ewa. I to będzie ostatni haft jaki wykonam na czyjąś prośbę. Na razie chcę się skupić na czymś innym.
A tak prezentuję się haftowany Jan Paweł II:


Coś tam się już zaczyna wyłaniać... Ja tymczasem zmykam nadrabiać zaległości w drugim hafcie.

Miłej niedzieli kochani!



Komentarze

  1. Bo ten wzór to duże wyzwanie, unikam takowych, ale też chciałabym mieć wyrzuty obraz Papieża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dlatego go wyszywam. Choć długo też szukałam tego właściwego obrazka JP II.

      Usuń
  2. Powodzenia, 2020 to rok poświęcony papieżowi JPII, dlatego haft pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w wyszywaniu :) jak dobrze rozpoczęty rok to i dalsze miesiące będą dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Did you hear there's a 12 word phrase you can say to your man... that will induce deep emotions of love and impulsive attractiveness for you deep inside his heart?

    That's because hidden in these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's instinct to love, worship and protect you with his entire heart...

    12 Words That Fuel A Man's Desire Response

    This instinct is so built-in to a man's genetics that it will drive him to try better than before to do his best at looking after your relationship.

    Matter of fact, triggering this dominant instinct is so binding to having the best ever relationship with your man that the instance you send your man a "Secret Signal"...

    ...You'll instantly find him expose his mind and soul to you in a way he's never experienced before and he will identify you as the only woman in the universe who has ever truly interested him.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty