Kocyk dla małej Poli

Jak wiecie (albo i nie) pracuję w branży ubezpieczeniowej. Staram się mieć dobre relacje z menagerami, choć różnie to bywa. Ale z Olą znamy się już bardzo długo. Jakoś tak nam się to nasze życie zawodowe splatało, że jeszcze w poprzednich biurach miałyśmy okazję ze sobą współpracować. Ta współpraca przerodziła się w zawodową przyjaźń, która z czasem gdzieś przeniknęła do życia osobistego.
W marcu Ola została mamą, małej Poli. Małej trochę się pospieszyło i ciotka trochę spóźniona z prezentem, ale jest. Kocyk do wózeczka. Taki w sam raz. Oczywiście z włóczki Himalaya Dolphin Baby, w pięknym różówym kolorze, z wstawką miętową. Kocyk robiłam na drutach nr 7, takim samym wzorem jak kocyk dla Gniewka <klik>. Oczek początkowych było 142 co dało mi nie wiem ile cm, bo sierota ze mnie i nie zmierzyłam kocyka. Podejrzewam, że miał podobny wymiar co kocyk Gniewka, bo był identycznie robiony.



DANE TECHNICZNE:
Włóczka: Himalaya Dolphin Baby - róż (80319) i mięta (80307)
Druty: 7.0
Metki: rencami.pl
Wymiary: brak 


I na koniec wyprany (oczywiście w proszku dla maluszków, zblokowany) i spakowany kocyk. Gotowy do wysłania, bo na razie nie mam okazji by się z dziewczynami spotkać.


Mam nadzieję, że się kocyk będzie podobał. I będzie małej Poli długo służył. 

Komentarze

  1. Kocyk jest boski! Widać, że mięciuśki, przytulny, a wykonany idealnie! Podziwiam tym bardziej, że druty mi w rękach nie chcą dobrze leżeć... :-( A imię jakie ładne! Pola... kiedyś myślałam o nim dla mojej córy ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest właśnie taki jak napisałaś. Ja z drutami to tak od czasu do czasu romansuje ;)

      Usuń
  2. Sliczny kocyk widac sercem zrobiony pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na mega przytulny ;) Na pewno obie dziewczyny i ta duża i ta mała, są zadowolone ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie wyższa szkoła jazdy:)wyszło cudo dla małej Księżniczki.
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocyk jest prześliczny. Nie ma opcji żeby się nie spodobał:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty