Dla Franusia

Wzorek ten haftowałam jakiś czas temu, ale wtedy była to metryczka dla Marianny <klik>. Tym razem ten sam wzór, ale haft dla chłopczyka - Franciszek. Obie z ciocią stwierdziłyśmy, że na metryczce będzie zdrobnienie, bo wszyscy tak właśnie się do maluszka zwracają.
Zmiana nastąpiła również w materiale na jakim haftowałam. Coś ostatnio pałam miłością platoniczną do Lugany Murano 32 ct. Jakoś tak dobrze mi się z nią pracuje, a na gotowym obrazku nie widać tych dziurek co w Aidzie.
Nie mogłam się tylko zdecydować co do passe partout i zamówiłam w dwóch kolorach szarym i niebieskim. Dobrze, że Aga mi podpowiedziała ten niebieski, bo mimo iż chyliłam się ku szarości to ostatecznie wybrałam niebieskie passe.
A jak wyszło? Zobaczcie sami.



Dane techniczne: 
Ramka - MILO z Leroy Merlin (rozm. 21x29,7)
Passepartout - Fotkom
Wielkość haftu (razem z napisem) - 16cm x 25cm


I już oprawione:




Komentarze

  1. Niebieskie passe partout pasuje idealnie.
    Ślicznie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zdecydowanie lepiej niż szare. Aga jak zwykle miała rację :D

      Usuń
  2. Przepiękna metryczka, bardzo lubię ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dość prosty, a przy tym efektownie wygląda. Jak go nie lubić?

      Usuń
  3. Piękna metryczka :) Podjęłaś dobrą decyzję z passe. Szary zlałby się z szarością buzi, a niebieski podkreśla.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty