#4. "Papież Jan Paweł II"

Kolejny miesiąc się kończy. Ja nie wiem kiedy on przeleciał! Czy Wam też tak dni uciekają? Ja nie ogarniam czasu, jakiś taki za szybki dla mnie jest.
Ale do rzeczy, jak to mam w zwyczaju czas się pochwalić postępami pracy nad obrazkiem "JP II". Dużych postępów nie ma, ale w porównaniu do zeszłego miesiąca jakieś się pojawiły. A jak to już kiedyś jedna z moich czytelniczek napisała nie ważne ile, ważne że są postępy.
Stwierdziłam, też że będę wyszywać stronami, bo będzie mi łatwiej i się nie pogubię, bo wzór jest troszkę pocięty i porozdzielany na różne strony w gazetce.

Miesiąc temu haft wyglądał tak:


A dziś wygląda tak:


To było by na tyle. Same widzicie, że szału nie ma. Ale pomalutku do przodu. W maju też chyba nie przybędzie za dużo xxx, bo mam w planie wyszyć metryczkę i kocyk dla pewnego małego dżentelmena. A do tego właśnie rozpoczęła mi się przebudowa domu, więc będzie nie wiele czasu na moje "zabawki". Zobaczymy za miesiąc czy udało się coś nadgonić czy nie...
A tymczasem udanej MAJÓWKI!!!

Komentarze

  1. Trzymam kciuki za szybkie ukończenie obrazu!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie musi być szał ważne żeby się chciało a nie przymuszało bo to najważniejsze w naszym hobby :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty