Cotton balls

Mam i ja! Ale te są nie jakieś tam z Biedronki czy innego sklepu. Ja mam zrobione własnoręcznie. Przecież nie pójdę na łatwiznę i nie kupię gotowych, plastikowych ballsów. O nie!!!
Ze swoich jestem mega dumna, tym bardziej, że dumny z nich jest też i mój mąż. Jak zobaczył gotowy produkt usłyszałam "wow", a mojego męża ciężko zachwycić.

Praca nad niemi trwała tak naprawdę kilka godzin plus czas schnięcia kulek, który u mnie trwał prawie 24 godziny. Wolałam mieć pewność, że dobrze wyschną. Lampki led kupiłam już jakiś czas temu za 8,99 zł w KiK-u. Do tego 3 sztuki kordonka (ja wykorzystałam Kaję) w kolorze beż, szary i pudrowy róż. No co najważniejsze klej, ja użyłam Vicolu. Przy czym pomieszałam go nie tylko z wodą, ale też z odrobiną Ługi (krochmalu jakby komuś nic nie mówiła ta nazwa). Całego procesu powstawania nie będę opisywać, bo jest cała masa opisów w necie, są też filmiki na youtube. Podpowiem tylko, że warto dobrze sobie zabezpieczyć podłogę co będzie pryskać. Do tego zaopatrzyć się w rękawiczki na ręce, bo mnie klej strasznie za 1-szym razem wysuszył łapki. A czemu za 1-szym razem, bo podejścia do kulek miałam dwa. Drugie było finalne. Pierwsze okazało się nie wypałem, ponieważ miałam złe balony. Od razu wam podpowiadam, jeśli chcecie robić cotton balls zaopatrzcie się w baloniki na wodę. Ja miałam za pierwszym razem zwykłe i kulki nie dość że wychodziły mega duże, to te mniejsze się strasznie zniekształcały. Ogólnie praca ze zwykłymi balonikami sł jak po grudzie. Z tymi na wodę w parę godzin zrobiłam 21 kulek. Miałam o 1 kulkę więcej, tak na wszelki wypadek.
 Warto też przygotować sobie klipsy i miejsce gdzie odwiesicie kulki do wyschnięcia. Zdecydowanie lepiej zrobić to od razu, ja każdą kulkę wieszałam od razu, na filmikach widziałam, że sporo dziewczyn robi to na koniec, mnie się kulki zaczynały sklejać, więc robiłam to od razu. Przynajmniej miałam też podgląd na to ile już z danego koloru mam zrobione.

Tak się prezentują moje cotton balls

Muszę przyznać, że efekt jest MEGA piorunujący. No chodzę dumna niczym paw... Dobrze, że mam uszy bo pewnie kąciki ust by mi się spotkały taka jestem z siebie zadowolona.
Powiem Wam tak jeśli masz chwilę czasu to nie czekaj tylko sama zrób swoje cotton balls. Nic tak nie cieszy jak coś zrobionego własnoręcznie. A jeśli masz dzieci możesz zrobić kulki z dzieckiem, będzie fajna zabawa ucząca przy okazji zręczności i cierpliwości.
Ja chyba na pewno zrobię sobie kolejne. Jeszcze nie wiem w jakim kolorze, ale już nad nimi myślę...
A na razie siedzę z kubeczkiem ciepłej herbaty i podziwiam swoje dzieło...




Komentarze

  1. Wielkie WOW!!! Wyglądają na prawdę pięknie! Jak nastrojowo, klimatycznie! Może i ja się kiedyś odważę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :-) A w którym momencie wkłada się lampki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu na sam koniec. Jak jyż kulki wyschna i wyciągniesz z nich balony.

      Usuń
  3. Extra jak bym.miala czas na pewno sama bym zrobiła ale niestety non stop w pracy jestem więc skusilam się na gotowe
    myszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wiele rzeczy robię własnoręcznie, jednak kule mam od naszej wspólnej koleżanki. Ona też zrobiła je własnoręcznie, a mi się bardzo podobają. Stwierdziłam, że nie wszystko muszę robić sama

    OdpowiedzUsuń
  5. Kule ekstra i gratuluję motywacji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, kule wyglądają fantastycznie. Rewelacyjny końcowy efekt. Baloniki na wodę?. Pierwszy raz o takich słyszę. Gdzie je można kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu ja zamówiłam na Allegro. Najlepiej się opłacało, tym bardziej, że kupiłam opakowanie 100 szt. :) za ok 10 zł

      Usuń
  7. Przepiękne, o niebo lepiej wyglądają niż te ze sklepu. Może i ja spróbuję zrobić coś takiego, zainspirowałaś mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo cieszę się i nie mogę się doczekać twoich kulek ;)

      Usuń
  8. Ale super sa te kule nie dziwie sie ze sie podobaja pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja :) Tez mi sie podobaja takie kule ale jakos nie mam ochoty na samodzielna produkcje ,moge popodziwiac u Ciebie :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo! Gratuluję!!!! Pięknie wyszły Ci te kuleczki! Bardzo ładne i zgrabne!!! A efekt: WOW!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z tą zgrabnością to bym nie przesadzała...

      Usuń
  11. świetnie wyszły :) dla mnie to jest jedna z tych rzeczy za którą raczej sie mnie zabiore ;) więc podziwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam... też tak mówiłam, a teraz sie zastanawiam nad zrobieniem kolejnych ;P

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty