Metryczki - haft krzyżykowy

Gdzie się nie obejrzę to albo się urodziła mała istotka, albo za chwilę zawita na tym świecie. I tak mi się zachciało zrobić jakąś metryczkę. Zaczęłam szukać wzorów, inspiracji...  Muszę powiedzieć że jest tego całe mnóstwo! Nie spodziewałam się będzie aż tyle.
Sama jeszcze nie wybrałam tego jedynego, mam też w domu dwa wzory. Ale postanowiłam się z wami podzielić rzeczami które znalazłam. A nuż może się komuś przydadzą.

1. Urzekły mnie te stópki

Źródło: stylowi.pl
2.
Źródło: stylowi.pl

3.
Źródło: stylowi.pl
4.
Źródło: stylowi.pl
5.
Dla fanów Disney'a


Znalazłam też coś takiego (przyda mi się bo fajne literki są):


A może wy macie jakieś ciekawe wzory??? 

Komentarze

  1. Mam parę metryczek. Jak by co, to chętnie się podzielę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to ja chętnie bym skorzystała ;)

      Usuń
    2. Witam a czy ja też mogę prosić?

      Usuń
  2. Czy można prosić jakie numery mulin zostały wykorzystane do metryczki zamieszczonej pod nr 4?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są wzory z Pinteresta. A nie gotowe prace. Nie wyszywałam więc nie pomogę.

      Usuń
  3. Rozumiem juz sobie poradzilam znalazlam wzor i kolory dobralam do ariadnej i przetwarzam to w program haftix ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty