Wyzwanie czytelnicze #7 Henning Mankell "Fałszywy trop"

Dawno nic nie publikowałam odnośnie moich postępów w Wyzwaniu Czytelniczym". Wszystko za sprawą książki przez którą utknęłam. I to dosłownie. Całe wakacje i okres po wakacjach męczyłam się by ją skończyć. Kilka razy miałam ją już wrzucić w najciemniejszy kąt półki, ale stwierdziłam, że nie. Dobrnę  do końca. I udało się! I po raz kolejny udowodniłam samej sobie, że skandynawscy autorzy i ich twórczość zdecydowanie nie jest dla mnie. I jak lubię kryminały tak ten mnie tak wymęczył, że musiałam sięgnąć tym razem po coś lżejszego...


Tyle. Nie będzie opisu fabuły, bo jak wpiszecie sobie w wyszukiwarkę to wam wyskoczą informacje o książce. Mnie kompletnie nie zachwyciła i nie rozumiem fenomenu jej wysokich ocen np. na "Lubimy czytać".

Sama wracam to robótek, bo standardowo pozaczynałam kilka rzeczy na raz...  A czas mnie goni...

Komentarze

Popularne posty