Orzeł wylądował...

W końcu, po ponad roku koralikowy orzeł doczekał się oprawienia. Nie udało się do niego dobrać standardowej ramki, dlatego skorzystałam po raz kolejny z usług Fotkom.
Tym razem postawiłam na białą ramkę z podwójnym passe partout - szarym i różowym. Zrezygnowałam za to z szyby w ramce. Oba passe pokleiłam piankową taśmą dwustronną co dało efekt trójwymiaru. Wyszło całkiem fajnie. A jak już mój mąż powiedział wow, tzn. że musi być wow. Ucieszył go widok oprawionego orła, bo bardzo mu się ten haft podobał. Nie raz dopytywał o niego. Teraz będzie mógł go oglądać na co dzień, bo mam w planach go zawiesić w którymś z pokoi, ale jeszcze nie wiem w którym.





Przy okazji oprawy orła, na ramkę doczekał się haft z SAL-u Tea Time. Ramka oczywiście z Fotkom. Czarna z jasnoszarym passe partout. Pierwszy obrazek do nowej kuchni już jest. Teraz czekam na kuchnię, może kiedyś się doczekam...



Zdjęcia nie najlepsze - wiem. Niestety pogoda ostatnio jest byle jaka. Do tego mój byle jaki aparat w telefonie...
Ps. Jutro 13-ty i do tego piątek... Wierzycie w przesądy??? Ja trochę tak...

Komentarze

  1. Pięknie oprawione prace! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasują im te ramki :) Jakbyś nie napisała to bym nie zauważyła, że jutro piątek 13. Ja nie wierzę w przesądy. Udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie również udanego :)
      Co do przesądów troszkę w nie wierzę, ale jakoś piątek 13-tego do mnie nie przemawia ;)

      Usuń
  3. Super wyglądają, szczególnie ten orzeł. Na codzień bawię się koralikami, ale jeszcze nigdy nimi nie haftowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja przepadłam. To mój pierwszy i na razie jedyny obrazek, ale na pewno nie ostatni :)

      Usuń
  4. Prześlicznie oprawione obrazy:-)
    Dla mnie 13 to tylko dzień po 12, a do tego to trzy moje córki urodziły się trzynastego:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to super, czyli 13-tka jest u Ciebie szczęśliwa ;)

      Usuń
  5. W przesądy nie wierzę ani trochę :) Orzeł wygląda niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny orzeł ;) Świetne te ramki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rameczki dobrane idealnie a hafciki w nich superowe pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Moze dlugo sie naczekal ale oprawilas rewelacyjnie ,samo mezowskie wow jest cudna nagroda :)
    Kuchenny hafcik swietny!
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak jego aprobata to jest najlepsza ocena mojej pracy :)

      Usuń
  9. Fajnie oprawiłaś. Muszę kupić coś w tym Fotkom;ie, bo byłam w sobotę w Leroy Merlin i się załamałam. Nic fajnego i potrzebnego do moich obrazków nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja naprawdę polecam ;) Mają duży wybór ramek i passe :)

      Usuń
  10. świetnie prezentują sie w ramkach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty