Kocyk podróżnik

 Kocyk podróżnik, bo ten kocyk robiłam dla znajomej i poleci/pojedzie on aż do Hiszpanii. 

Po raz kolejny robiłam kocyk na drutach z włóczki Himalaya Bamboo Deluxe. Tym razem był to kolor ecri i druty w rozmiarze 4,5. Miałam mało czasu, bo nie całe 2 tygodnie i w dodatku przenosiliśmy się z dołu na górę więc było pakowanie, układanie, itp. Presja czasu niestety nie zadziała tutaj dobrze... 

Nie wiem co mnie podkusiło i zamiast 200 oczek początkowych, jak we wcześniejszym błękitnym kocyku, nabrałam 182 oczka. Chyba zmyliło mnie to, że tutaj robiłam większymi drutami. Było trochę prucia jak zwykle, ale dopiero w połowie kocyka pokapowałam się, że wzór który wybrałam nieco mi zwęził robótkę. Wzór którym robiłam ten kocyk na pewno znacie, bo robiłam nim już inne kocyki (głównie te z HIMALAYA DOLPHIN BABY). Jednak wizualnie ma całkiem inny efekt i dość mocno zwęża robótkę, przez co moja się troszkę zaczęła falować, ale na szczęście blokowanie co nieco pomogło. Żeby nieco dodać objętości obrobiłam dookoła szydełkiem. Jak wyszło oceńcie sami. Ja wiem, że już nigdy nie podejmę się robienia czegoś na ostatnią chwilę. 

Nie mniej jednak to jest najmniejszy kocyk jaki zrobiłam. Do wózka będzie w sam raz.  Mam nadzieję, że będzie się obdarowanym podobał i może dostanę jakieś foto już z maluszkiem (z tego co wiem jeszcze grzecznie siedzi w brzuszku).






Dane techniczne:

Włóczka: Himalaya Bamboo Deluxe nr 02

Druty: 4,5

Wymiary: 70 x 76 cm

Oczka początkowe: 182


Gotowy kocyk oczywiście zapakowałam w folię i przewiązałam wstążką. 



Komentarze

  1. Świetnie Ci wyszedł ten kocyk, i do wózka będzie idealny:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty