Dla Zosi

Zosia to kuzynka Gucia i Tymusia. Wszyscy łącznie z jej siostrą Hanią mają metryczki. I tak jej ciocia postanowiła, że może fajnie byłoby zrobić i jej metryczkę.
Założenie było takie, żeby w hafie pojawił się turkus (bo w takim kolorze jest pokój Zosi) i jakiś dziewczęcy obrazek. W sumie długo nie szukałam inspiracji. Od razu wiedziałam, że będzie to coś z serii Belle&Boo. Pomimo dużego wyboru z tej serii postanowiłam wykorzystać ten wzorek.




Do tego metryczka:



I można było oprawiać. I tutaj pojawił się problem, bo passepartou turkusowego nie ma, więc wpadłam na pomysł żeby ramka była w tym kolorze, ale i tutaj pojawił się problem. Problem poniekąd spowodowany szalejącym na całym świecie koronawirusem i brakiem w dostawach.
Na szczęście z pomocą przyszła Agnieszka z Fotkom . Dzięki której udało się dobrać ramkę. Tym razem padło na ramkę aluminiową. Pierwszy raz oprawiałam haft w takiej ramce i powiem Wam, że jest to spore wyzwanie. Bo ramę rozkłada się na czynniki pierwsze... Na szczęście się udało i oprawiona metryczka wygląda tak:



Dane techniczne:

Materiał: biała AIDA 16 ct 
Mulina: DMC (2 nitki)
Ramka: Turkus, aluminium - 30,5 x 41,5 cm (sam obrazek: 24x35)



Komentarze

  1. Pięknie wygląda. Zosia na pewno zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to tak :) i to cieszy najbardziej

      Usuń
  2. Bardzo ładna metryczka😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  3. Radosna, taka bardzo kojarząca mi się z marzeniami metryczka, wspaniała. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, dziewczęca metryczka i pięknie oprawiona:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty