Kolorowy zawrót głowy

W ostatnim czasie powstał śliczny kolorowy kocyk dla pewnej małej istotki. Siedzi ona jeszcze grzecznie u mamusi w brzuszku, ale kocyk już został wręczony. Będzie sobie czekał na ślicznotkę, która ma się urodzić w marcu. Renata wybrała włóczkę Bravo Color marki Schachenmayr o numerze 0095. Dość fajne połączenie kolorystyczne. Odważne bym nawet powiedziała. Włóczka mięciutka, bardzo miła w dotyku, nic się nie dzieje po praniu. Szkoda tylko, że jest dostępna tylko w motkach po 50 g. Do kocyka i elementu na poszewkę jaśka dodałam oblamówkę w kolorze jasnego różu. Tutaj wykorzystałam włóczkę Kotek Arelan (chyba jest to numer , ale pewności nie mam bo gdzieś posiałam etykietę). Robiony jest na szydełku nr 4,0. Schemat Wam już znany, bo robiłam nim już parę kocyków. Próbowałam wiele innych wzorów, ale jakoś nic mi się nie podobało. A ten wzór jest dość prosty i do tego sprawdzony. Z 9 motków wyszedł mi kocyk o wymiarach 84x84 cm, dziesiąty motek w całości poszedł na element na jaśka (którego nie zmierzyłam...). Z samą poszewką miałam niezłe przeboje. Postanowiłam, że uszyję ją sobie sama. W końcu 2 tygodnie wcześniej uszyłam sobie 2 poszewki na soje jaśki z zapasów jakie miałam w domu. Tutaj wymyśliłam, że poszewka będzie (podobnie jak moje wcześniejsze) z polaru Minky. Zamówiłam blady róż (kolor Blusing Bride). Pognałam do mojej ulubionej pasmanterii, dobrałam nici i zasiadłam do maszyny i... szlag mnie trafił. Przewalczyłam z nią cały dzień i skończyło się na pruciu, przerobieniu na nowo kwadratu na jasiek (przez to jest taki mały) i telefonie do krawcowej, która mieszka w sąsiedztwie. (P. Gerdo jeszcze bardzo, bardzo Pani dziękuję).
Także na jakiś czas maszyna znów zawędrowała do szafy, a wraz z nią moje chęci do jej używania. Wracając jednak do kocyka. Zastanawiałam się czy i jego nie podszyć tym polarkiem, ale stwierdziłam, że straci swój urok. Zostawiłam tak jak jest. Tylko jasiek jest uszyty z polaru, a na przednią część jest naszyty element podobnie jak kocyk przerobiony na szydełku. Myślę, że wyszło całkiem fajnie. Zresztą zobaczcie sami:

Kocyk 

Kocyk, a na nim jasiek z poralu Minky 

Całość złożyłam, zapakowałam w przezroczystą folię do prezentów i przyozdobiłam jasno różową wstążeczką

Wyszło całkiem fajnie. Na pewno będzie to oryginalny kocyk w dość odważnych kolorach. Mam nadzieję, że Renacie się podoba i spełnia jej oczekiwania.

Komentarze

  1. fajny kocyk. ja do szydełka nie mam serca więc wzdycham za każdym razem, gdy widzę cuda tworzone w ten sposób

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to zasuwasz igiełką tak że się ja się zastanawiam jak ty to robisz że tak szybko haftujesz Kasiu :)

      Usuń
  2. Fantastyczny komplet!
    Pięknie Ci wszystko wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplecik. A kolorki bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny prezent :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki prezencik i na pewno przyda się nie jeden raz.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele razy zaglądałam na Twojego bloga i jestem zachwycona :)
    Świetnie ujęte posty a zdjęcia fenomenalne :)
    Praca piękna ! :)
    Ja dopiero początkująca w temacie prowadzenia bloga,
    chodź pracami ręcznymi wszelkiego rodzaju zajmuję się od dziecka :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://handmadewrotka.blogspot.com/
    Gorąco pozdrawiam i czekam na Twoje nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj
      Bardzo dziękuję za komentarz. Oczywiście że chętnie wpadnę do ciebie na bloga. Co do zdjęć, to nie są one najlepszej jakości, aparat w telefonie więc szału nie ma ;P A i blog oj to ideału mu jeszcze bardzo daleko ;) W razie czego wal jak w dym też kiedyś zaczynałam w świecie blogowym więc tyle ile wiem to chętnie się podzielę ;) A na razie zmykam na twój blog i dodaję go do swojej listy ;) Pozdrawiam

      Usuń
  7. bardzo fajne kolory :) prace świetne

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplecik :) Włóczka kolorowa i daje po oczach, ale to dobrze. Potrzeba nam więcej koloru :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty