Fluttershy już u swojej małej właścicielki

Przedstawiam Wam kolejną ślicznotkę - Dorotkę, która pięknie prezentuje się w czapie ode mnie. Wybór padł na jednego z ulubionych kucyków, tj. Fluttershy. Samą czapkę już Wam prezentowałam <tutaj>. Dziś prezentuję Wam czapkę na modelce.

Po zdjęciach nadesłanych przez mamę, wnioskuję, że czapka się podoba - co sprawia, że człowiekowi aż chce się działać dalej!!!



Obie fotki są ekstra bo świetna modelka jest na nich, ale to ostatnie skradło moje serducho, aż mi się milej na serduchu zrobiło...





Komentarze

  1. Śliczna dziewczynka, do twarzy Jej w tej czapie. Wogòle nie kojarzę co to za postać bo z bajek już dawno wyrośliśmy ale po uśmiechu widać,że to jest to! :)
    Gratuluję udanej pracy :)
    Poz.Dana
    W odpowiedzi na Twój komentarz u mnie: źle się wyraziłam , nie chodzi o to ,że wzór jest niewyraźny tylko ,że obrazy z nich wychodzą raczej zamazane w każdym razie nie takie jak na zdjęciu a zdjęie u mnie na pasku bocznym .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha :) wywnioskowałam że to o wzór chodzi :) A bajka stara jak świat tylko co jakiś czas kucyki ewoluują :D Chodzi o Kucyki PONY

      Usuń
  2. Śliczna modelka i widać, że bardzo zadowolona z pracy Twoich rąk. Czapka pięknie się prezentuje, a te "loczki" dodają jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna czapka, jej właścicielka na pewno zadowolona, mina i uśmiech same mówią za siebie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dla takich minek wiem że warto :) A moja pasja do robótek jest jeszcze mocniejsza :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty