Spiderman


Błażej, brat Mai w końcu doczekał się swojej czapki. Ponieważ młody dżentelmen jest fanem Spidermana to czapka nie mogła być inna. Poszukałam w necie i trochę różniastych czapek tego typu powstało. Zaczęłam się zastanawiać jak ugryźć ten temat i postanowiłam, że czapka będzie cała czerwona (widziałam takie
z niebieskimi wykończeniami). 

Sama czapka i oczy to pestka, za to niezłym wyzwaniem było zrobić na całej czapce imitację pajęczyny. I tutaj przydały się umiejętności jakich nabyłam haftując. 
Mam nadzieję, że czapka młodemu fanowi przypadnie do gustu. Mnie się podoba, a wam?





A teraz zmykam tworzyć kolejną czapę... choć sama jeszcze nie wiem jak będzie ona wyglądać...

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty