Wycieczka

Dziś nie o rękodziele a o sobotniej wycieczce na której byliśmy z mężem. Zostaliśmy zaproszeni na nią prze Klub Emeryta (mąż jest Radnym i stąd zaproszenie). Muszę powiedzieć, że bawiłam się świetnie. Chcę też za te naście lat mieć tyle powera i pogody ducha jak uczestnicy. Celem wycieczki był rejs po Odrze, potem Kapliczka "Boże Oko" i wizyta na okolicznym ranczu. Ja żeby już nie zagadywać pokażę fotki, bo wycieczka świetna!


Płyniemy

Odra

Czapla szara na Kanale Gliwickim

Płyniemy do śluzy Kłodnica

W śluzie
I woda już wpływa - "idziemy" do góry

Jeszcze troszkę

I można wypływać! Różnica poziomów to 10 metrów.
Kapliczka "Boże oko"



Kózka na ranczu

Na ranczu - w środku stodoły w której nas ugoszczono


I jeszcze na koniec owieczki 

Chyba się powtórzę, ale co mi tam. Wycieczka świetna! Tym bardziej że po raz pierwszy pokonywałam różnicę poziomów rzeki w śluzie i było to świetne przeżycie dla mnie. Do teraz jestem pod wrażeniem.

Komentarze

  1. Bardzo sympatyczna wycieczka - szczególnie zwierzaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak zwierzaki świetne, miało być zdjęcie kormoranów, ale wszystkie wyszły mi rozmazane :(

      Usuń
  2. Fajna wycieczka! Jeszcze nie zaliczyłam żadnej śluzy a doznania pewnie niezapomniane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz i super sprawa. Szczerze mówiąc nawet nie wiedziałam że można się w ten sposób przemieszczać na wodzie :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty