Współpraca z Igiełką

Jakiś czas temu podjęłam współpracę z Igiełką. Współpraca polega na tym, że wyrażam chęć wyszycia czegoś z jednego ze wzorów Igiełki, a następnie pokazuję swoje dzieło. Prace nie są wielkie, więc przydadzą mi się przerywniki w pracy nad dużymi haftami.
I tak pierwsze dzieła jakie przypadły mi do wyszycia. Motylki - 3 szt. pięknych motylków. Każdy w innym kolorze.

Etapy pracy nad motylami

Wielkość obrazka: 
Tkanina: AIDA biała 16 ct
Wymiar w krzyżykach: 39x30
Ilość kolorów: 3 (w jednym motylku)
Wykorzystana mulina: DMC
Ilość krzyżyków: 806 szt. krzyżyków
Ilość nitek na ścieg: 2 nitki 
Kontury: 1 nitka


Gotowe motylki

Jeszcze nie wiem gdzie motylki wykorzystam, bo pomysłów mam masę i się nie mogę zdecydować :P Jednak postanowiłam się podzielić tymi małymi dziełami...


I tak właśnie na fotkach zauważyłam, że w zielonym motylku zapomniałam o 2 rzędach (po jednym w każdym skrzydełku). Ale ze mnie gapa, mam nadzieję, że Monika mi nie urwie głowy za to nie dopatrzenie (a się zastanawiałam przy backstich, że chyba coś jest nie tak, ale nie rozkminiłam, to chyba przez te przygotowania ślubem, bo motylki były wyszywane w okresie przed ślubem).

Komentarze

  1. Efekt końcowy zachwycający!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się strasznie te motylki spodobały. I chyba jeszcze do nich wrócę :)

      Usuń
  2. Ślicznie wyglądają :) Ciekawa jestem jak je wykorzystasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zastanawiam i co chwilę co innego mi przychodzi do głowy

      Usuń
  3. Bardzo sympatyczne motylki!
    Mogą mieć wiele zastosowań. Mnie od razu do głowy przyszła motylkowa zakładka :)
    W kolejnym poście pokażę pamiątkę ślubną. Skoro już wszystko się wydało to już mogę;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz, możesz. Też miałam się nią chwalić. Ale poczekam na twoją notkę i podlinkuję :)

      Usuń
  4. Marto motyli wyszły świetnie! Trafiły nie tyko do mojego serca.
    Jestem ciekawa ostatecznej odsłony :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje... gratulacje i wszystkiego naj w nastepnych stawianych krokach już oficjalnie razem... Pamiątke od Edytki podziwiam... wspaniały prezencik:) a Twoje podziekowania sa piekne, zreszta faktycznie co profesjonalne podejście do przeróbki zdjecia to efekt wspaniały:) zmykam i juz nie zawracam głowy:))) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  6. sympatyczne motylki, energetyczne, pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty