Co u mnie

Mało mnie tutaj, bo od kilku tygodni praktycznie każdą wolną chwilę spędzam na haftowaniu róż. Jeden egzemplarz już skończony, muszę tylko jeszcze pomyśleć nad napisem i będzie można wyprać ;) Zaczęłam haftować 2-gi egzemplarz i pierwsze co zrobiłam to się pomyliłam. Jednak wracam do starego sposobu wyszywania kartkami, a nie kolorami. Tak będzie bezpieczniej, tym bardziej, że już jest za mną spore wypruwanie co nie podziałało na mnie motywująco, a wręcz przeciwnie...

Tyle jest na dzień dzisiejszy na drugim egzemplarzu róż



W międzyczasie robię także czapę dla Mai. Poprzednia bardzo się jej podobała, mam nadzieję że i ta ją zachwyci.

Zaczęta czapeczka






Wiele osób piszę do mnie @ czy też kontaktuję się na FB by przesłać wzór na róże. Otóż jeśli chodzi o ten wzór to bardzo długo szukałam czegoś na podziękowanie dla rodziców. Nie chciałam wzoru, który jest internecie, który może zostać wyszyty tysiące razy... I wtedy dzięki Agnieszce trafiłam do Tadeusza, który przerobił mi zdjęcie na wzór do wyhaftowania. Przykro mi, ale tym wzorem nie zamierzam się z nikim dzielić. Zapraszam do wujka google jest tam mnóstwo różnych zdjęć róż, które Tadeusz może Wam przerobić na schemat do haftu. Ja wynalazłam w ten sposób swoje róże. Na pinterest także jest mnóstwo wzorów... Chętnie podzielę się innymi wzorami, jakie posiadam, ale NIE tymi różami.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty