Weselny klimat

Tak się złożyło, że w tym roku mamy troszkę wesel do obskoczenia... Nasz weselny maraton rozpoczynamy  dziś weselem naszych znajomych.
Zastanawiałam się co dać zamiast kwiatów. Niby Państwo Młodzi nie wymagali wina ani innych wymyślnych dodatków zamiast kwiatów. Ale z drugiej strony... Tych kwiatów dostaną dużo. Wiem po weselu Sis że wiele się zmarnowało, szkoda tak naprawdę kasy na to. Chciałam im coś przygotować, coś z jajem. Ale też coś co im się "przyda". I tak wraz z moim połówkiem wymyśliliśmy, że damy im... PIWO. Młoda para lubi piwko, znak rozpoznawczy to Żubr. Kupiliśmy dwa duże piwka. A ja zrobiłam im ubranka. Połówek wyczarował pudełeczko i jest. Pan i Pani Młoda w wersji Żubrowej...
Będzie na "klina" po poprawinach :D




I gotowe!




Jak Wam się podoba???




ps. Ja nieskromnie muszę napisać, że jestem dumna ze swego dzieła ;]

Komentarze

  1. Jaaaa !!!!! ekstra !!!! ;-))) Pomysł musisz opatentować !!! Świetny !!!! Baaaardzo mi się podoba !!!! ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł nie jest nowy ;) Bo są wdzianka na wina, ale z piwem jeszcze nie widziałam :P

      Usuń
  2. Świetny pomysł i świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty