Podaj łapę

Już jakiś czas temu znajoma poprosiła mnie o taki breloczek. Najlepiej w liczbie 3 szt. Jakoś tak się rozszalałam i zrobiłam 5. Ale łatwo nie było. Miałam notesik, w którym zapisywałam sobie wcześniejsze projekty (bo większość robię metodą "prób i błędów" i jak coś mi się ud to sobie zapisywałam w notesiku). Zapisywałam, bo jak notesik był potrzeby (bo już robiłam takie breloczki) to go wcięło. Z pamięcią moją też bywa różnie i oczywiście tutaj dostałam amnezji całkowitej, więc zaczęło się kombinowanie, obrażanie na szydełko, aż się w końcu udało. Ale, że nie było za pięknie. Okazało się, że nie mam ani jednej zawieszki do breloczka. Allegro i nic ciekawego nie znalazłam. No dobra nie znalazłam wcale. Może dlatego, że okres wakacyjny. Zaczęło się poszukiwanie po sklepach on line, bo w stacjonarnych nigdzie nie znalazłam. W końcu trafiłam do internetowej hurtowni - qunszt.pl. Ile tam cudowności!!! I tak powstały breloczki łapki w różnych wersjach kolorystycznych. Brąz jest z różnymi środkami (z czego jedna brązowa łapka jest mniejsza niż reszta). Do tego jest łapka w kolorze białym i kremowym.

Breloczki robiłam kordonkiem Karat szydełkiem nr 2.  

Brązowy z bezowym środkiem i brązowy z kremowym środkiem - 6 cm (zawieszka do breloczka - 7,5 cm) 

Kremowy z brązowym środkiem - 6 cm (zawieszka do breloczka - 7,5 cm) 

Biały z czarnym środkiem - 6 cm (zawieszka do breloczka - 7,5 cm)

Brązowy maluszek z beżowym środkiem - 5 cm (zwykła czarna zawieszka do breloczka - 5,5 cm)
I jak Wam się podobają breloczki? Anecie tak się spodobały, że postanowiła wziąć wszystkie.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty