Virus dla Karoliny

Pojechałam jesienią (w zeszłym roku) do mojego ulubionego salonu fryzjerskiego i oczywiście wystroiłam się w swojego virusa. Karolinie (jednej z fryzjerek) tak się moja chusta spodobała, że zapragnęła mieć taką samą. Początkowo zastanawiałyśmy się nad kolorem, w końcu padło na odcienie czerni i szarości przełamane czystą bielą. Oczywiście zaraz wiedziałam z jakiej włóczki będę go robić. Bo nie dość, że ją znałam (mój virus jest z niej zrobiony), to jeszcze świetnie wpasowała się w wybraną przez Karolinę kolorystykę. Mowa oczywiście o Alize Diva kolor nr 1900. Jedyna zmiana jaką zastosowałam to szydełko, tym razem było to szydełko w rozmiarze 3. Mam wrażenie, że jest jakby delikatniejsza, mnie "zbita" i lżejsza.
Nie ukrywam, że trochę nad nią siedziałam, bo Karolina stwierdziła, że jej się nie pali. A jak się nie pali to Marta raz przysiądzie, a za chwilę porzuci dla czego innego. A trochę tego po drodze było. Teraz nie zostało mi za wiele, dwa ostatnie rzędy, które zrobiłam w czwartek wieczorem. Wyszła mi chusta o wymiarach 166 cm szerokości i 82 długości. Jest nieco mniejsza od mojej, ale to dlatego, że Karolka jest niższa ode mnie stąd decyzja o zrobieniu nieco mniejszej chusty.
Chusta skończona. Wyprana, zblokowana czeka na spotkanie z Karoliną (podobnie jak ja). A prezentuję się ona tak:


I jeszcze z bliska. Uwielbiam ten wzór. Szybko przybywa, łatwo się go robi i świetnie wygląda.





Po tych ostatnich dniach nie dotykania moich zabawek, miałam efekt odstawienia. I po raz kolejny przekonałam się co to znaczy żyć z pasją, dla pasji. Moje robótki to moje życie, uwielbiam je. Uwielbiam spędzać czas z igłą czy szydełkiem. I choćby nie wiem co to nie pozwolę by praca pochłonęła mnie aż tak bym nie miała czasu na moje rękodzieło.

Miłej niedzieli kochani!

Komentarze

  1. Fajne kolorki, pasują do wszystkiego.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to takie uniwersalne połączenie :) Będzie pasować do wszystkiego :)

      Usuń
  2. Piękna! Świetnie dobrane kolorki :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, ten wzór dobrze wygląda w każdej kolorystyce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Wzór jest rewelacyjny! I jak widzę po moich klientakch, to też bardzo popularny i lubiany:)
    Już przez większość mojego życia wciąż kradnę czas na moje pasje:) Jest ciężko, ale się "da". Im człowiek ma więcej zajęć tym bardziej zorganizowany. Oczywiście uwielbiam też dni kiedy bez pośpiechu mogę usiąść z tamborkiem czy szydełkiem i tworzyć, i tworzyć....

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna chusta. Jestem pewna, że nowa właścicielka będzie zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna, piękny melanż szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. virus zawsze dobry ;) choc ja osttanio zachorowałam na najprostrza chuste na bazie kwadracika babuni :) i własnie sie robi :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty