Virus dla Karoliny

Pojechałam jesienią (w zeszłym roku) do mojego ulubionego salonu fryzjerskiego i oczywiście wystroiłam się w swojego virusa. Karolinie (jednej z fryzjerek) tak się moja chusta spodobała, że zapragnęła mieć taką samą. Początkowo zastanawiałyśmy się nad kolorem, w końcu padło na odcienie czerni i szarości przełamane czystą bielą. Oczywiście zaraz wiedziałam z jakiej włóczki będę go robić. Bo nie dość, że ją znałam (mój virus jest z niej zrobiony), to jeszcze świetnie wpasowała się w wybraną przez Karolinę kolorystykę. Mowa oczywiście o Alize Diva kolor nr 1900. Jedyna zmiana jaką zastosowałam to szydełko, tym razem było to szydełko w rozmiarze 3. Mam wrażenie, że jest jakby delikatniejsza, mnie "zbita" i lżejsza.
Nie ukrywam, że trochę nad nią siedziałam, bo Karolina stwierdziła, że jej się nie pali. A jak się nie pali to Marta raz przysiądzie, a za chwilę porzuci dla czego innego. A trochę tego po drodze było. Teraz nie zostało mi za wiele, dwa ostatnie rzędy, które zrobiłam w czwartek wieczorem. Wyszła mi chusta o wymiarach 166 cm szerokości i 82 długości. Jest nieco mniejsza od mojej, ale to dlatego, że Karolka jest niższa ode mnie stąd decyzja o zrobieniu nieco mniejszej chusty.
Chusta skończona. Wyprana, zblokowana czeka na spotkanie z Karoliną (podobnie jak ja). A prezentuję się ona tak:


I jeszcze z bliska. Uwielbiam ten wzór. Szybko przybywa, łatwo się go robi i świetnie wygląda.





Po tych ostatnich dniach nie dotykania moich zabawek, miałam efekt odstawienia. I po raz kolejny przekonałam się co to znaczy żyć z pasją, dla pasji. Moje robótki to moje życie, uwielbiam je. Uwielbiam spędzać czas z igłą czy szydełkiem. I choćby nie wiem co to nie pozwolę by praca pochłonęła mnie aż tak bym nie miała czasu na moje rękodzieło.

Miłej niedzieli kochani!

10 komentarzy :

  1. Fajne kolorki, pasują do wszystkiego.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to takie uniwersalne połączenie :) Będzie pasować do wszystkiego :)

      Usuń
  2. Piękna! Świetnie dobrane kolorki :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, ten wzór dobrze wygląda w każdej kolorystyce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Wzór jest rewelacyjny! I jak widzę po moich klientakch, to też bardzo popularny i lubiany:)
    Już przez większość mojego życia wciąż kradnę czas na moje pasje:) Jest ciężko, ale się "da". Im człowiek ma więcej zajęć tym bardziej zorganizowany. Oczywiście uwielbiam też dni kiedy bez pośpiechu mogę usiąść z tamborkiem czy szydełkiem i tworzyć, i tworzyć....

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna chusta. Jestem pewna, że nowa właścicielka będzie zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna, piękny melanż szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. virus zawsze dobry ;) choc ja osttanio zachorowałam na najprostrza chuste na bazie kwadracika babuni :) i własnie sie robi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Rękodzielnik Marty © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka