Kanwą i Muliną - Bon zniżkowy

Jakiś czas temu dostałam wiadomość na maila z zaproszeniem do sklepu internetowego KANWA I MULINA. Sklep jest jeszcze w trakcie tworzenia, ale z tego co rozmawiałam z właścicielką to sprzedaje ona już długo tylko na innych platformach sprzedażowych. Teraz stworzyła swój własny sklep. Oczywiście zanim napisałam post mam za sobą zamówienie. I powiem Wam, że jestem zadowolona. Bardzo dobry kontakt z Panią Marzeną. Szybka wysyłka. Do tego dostałam mały bonusik w formie darmowego wzoru. Bardzo miła niespodzianka to była gdy otwarłam paczuszkę. 


Zamówiłam 2 kawałki tkaniny do haftu oraz mulinę - znaną wszystkim DMC oraz jej zamiennik ROYALBROIDER (jest to tańsza mulina w kolorach DMC). Nie miałam do czynienia z tą muliną, choć już o niej słyszałam i postanowiłam ją zamówić. Na razie na próbę 2 kolory, żeby porównać odcień z oryginalną DMC. I przyznam szczerze, że jestem w pod wrażeniem, bo kolory się nie różnią! Zresztą zobaczcie sami: 

Po lewej mulina DMC nr 519 - Po prawej Royalbroider nr 519

Po lewej mulina RoyalBoirder nr 703 - Po prawej mulina DMC nr 703



Na koniec zapraszam Was na zakupy do sklepu Kanwa i Mulina.

Mam dla Was 5% zniżki do zamówienia - wystarczy przy zamówieniu wpisać kod: M55 i otrzymujecie 5% zniżki. 


Komentarze

  1. Zakupy hafciarskie zawsze cieszą :) Co do zamiennika muliny DMC, to dla mnie kolory się różnią, nieznacznie, ale jednak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może tak wyszło na zdjęciu, ale ja tych różnic nie widzę. Nie niej jednak chyba będę wierna oryginalnej DMC ;)

      Usuń
  2. Świetne zakupy! Ja narazie niczego nie potrzebuje, więc zakupów nie robię, ale sklepik wygląda obiecująco i ładnie się rozwija. Co do zamiennika to ciekawi mnie jak się nim wyszywa i czy np. nie farbuje, więc pewnie kiedyś tak jaj Ty dorzucę do zamówienia:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina ja na razie kupiłam, jeszcze nim nie haftowałam, ale też mnie to ciekawi i na pewno jak będę mieć wolą chwilę i wolny tamborek to to sprawdzę.

      Usuń
  3. Super zakupy i widzę jakiś ciekawy wzorek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Agatko wzorek dostałam w gratisie do zamówienia ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty