Dla męża

W weekend mężowski zakupił sobie poduszkę. taki trochę większy jasiek 50 x 60. Sęk w tym, że ja nie mam takich poszewek. A oczywiście poszewka musiała znaleźć się na już, na wczoraj...
I przypomniałam sobie, że mam jakieś resztki materiałów. I znalazły się kawałki dresówki, które kupiłam dawno temu. Czy się dresówka nadaje na poszewkę czy nie szczerze mówić nie wiem. Okaże się z czasem. Wyszło całkiem nieźle. I mimo iż mój małżonek jest bez wąsów to jaśka ma wąsiastego.

Poszewkę uszyłam na zakładkę (jakoś nie lubię wszywać zamków, a i z otworami na guziki też mi jakoś nie po drodze). Dla mnie w sumie jest to bardzo wygodna forma i większość poszewek w domu mam na zakładkę (nawet takich kupnych).
Na wszelki wypadek co by mężowskiemu poduszka z poszewki nie uciekła wszyłam 2 zatrzaski.

Mam nadzieję, że będzie służyć mężowskiemu.

Komentarze

  1. Ładny motyw na poduszkę, ja tez myslę o prezencie dla męża i myslałąm o poduszce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie bardzo mi się spodobał, mimo iż mój mąż nie nosi wąsów. Już szukam podobnego materiału, żeby uszyć mu komplet.

      Usuń
  2. Bedzie maz zadowolony fajny prezent

    OdpowiedzUsuń
  3. If you're trying to lose kilograms then you absolutely have to jump on this totally brand new custom keto diet.

    To create this service, licensed nutritionists, fitness couches, and professional cooks united to provide keto meal plans that are productive, painless, cost-efficient, and delightful.

    Since their first launch in 2019, 100's of people have already transformed their figure and well-being with the benefits a smart keto diet can provide.

    Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover 8 scientifically-proven ones offered by the keto diet.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty