Koniec wakacji i #7. Papież Jan Paweł II

Rany ostatni post napisałam 3 lipca, to dwa miesiące temu. Na początku wakacji, nawet nie wiem kiedy mi te dwa miesiące zleciały... Ale gdy się próbuje połączyć pracę w domu z przebudową domu to kończy się bezczasem. Wszechogarniającym bezczasem.
Oczywiście nie byłabym sobą gdybym mimo wszystko w wolnej chwili czegoś nie podłubała. Skończyłam metryczkę i czeka ona na oprawienie, ale z tym mi się na razie nie śpieszy, bo będzie to część prezentu na chrzciny. A te nie wiadomo na razie kiedy będą.
Ponadto ambicja mnie pochłonęła i stwierdziłam, ze zrobię sobie na drutach sweterek... może to wiosny skończę... Na razie mam przód/tył (sama nie wiem).


No i oczywiście pomalutku przybywa naszego Papieża, choć należałoby raczej napisać że przybywa tła. W każdym razie nie ważne czego przybywa. Ważne, że praca idzie do przodu. A że dziś ostatni dzień miesiąca to postanowiłam Wam pokazać ile przybyło obrazka.

31.08.2019

Dla porównania tyle było na koniec czerwca. Masakra w dwa miesiące niewiele przybyło, ale i tak się cieszę, że jest choć tyle, bo czasu wolnego było przez te dwa miesiące jak na lekarstwo...

30.06.2019


W najbliższym czasie u mnie trochę zmian. Młodzi szykują się do szkoły, a ja podjęłam kolejny etat. Na razie okres próbny. Zobaczymy co to będzie i jak ogarnę czas. Bo nie rezygnuję z aktualnego zajęcia, które prowadziłam w domu. Chcę oba te zajęcia połączyć. Zobaczymy czy się uda...
Trzymajcie kciuki.

Komentarze

  1. Marto, w sweterku masz już przód i tył. Z rękawami pójdzie już z górki. Podobnie sprawa się ma z haftem.
    Idziesz do przodu, a to się liczy :)
    Powodzenia w szybkim ogarnięciu spraw remontowo-budowlanych. Wiadomo ile to pochłania czasu (nie wiadomo, na czym) i energii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko ja już mam tego remontu dość...

      Usuń
  2. Najważniejsze, że wszystkiego przybywa!
    Sweterek ciekawie się zapowiada.
    Pozdrawiam gorąco!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam serdecznie na moje świąteczne Candy :)
    I pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak dzisiaj wygląda Twój sweterek, bo zapowiada się super :) Powodzenia w nowej pracy, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty