Musztardowy Delphin Baby

Kocyk już skończony i wręczony także mogę go w końcu pokazać.
Skończyłam go w połowie czerwca. Trochę mi zeszło... Wiecznie mnie coś od niego odciągało, a jak miałam chwilę wolną to byłam tak padnięta, że nie miałam siły nawet rzędu przerobić. Ale udało się i Tymuś, braciszek naszego chrześnika Gucia ma swój kocyk.
A przyda mu się na pewno, bo maluszek lubi ciepełko, zmarzluszek z niego jak ciotka.

Ostatnio bardzo mocno się przyjaźnię z włóczką Himalaya Dolphin Baby, a że Ewa - mama małego Tymka chciała puchaty, ciepły kocyk to wybór był oczywisty. Sama też wybrała kolor - musztardowy, bo takie będą dodatki do kocyka. Kocyk przerabiałam na drutach 7. Nabrałam 126 oczek początkowych i przerabiałam zgodnie ze wzorem.
Uzbrojona się we włóczkę i zabrałam się do pracy. Sądziłam, że dużo szybciej pójdzie mi praca nad kocykiem, tym bardziej, że tym wzorem robiłam już wcześniejsze kocyki, ale jakoś tak się przeliczyłam... Remonty i przebudowy domu raczej nie sprzyjają takim projektom...

W końcu jednak się udało poświęci mu na tyle uwagi by go skończyć. Oczywiście gotowy kocyk ozdobiłam metkami od rencami.pl. Zblokowany kocyk ładnie złożyłam i zapakowałam w przezroczystą folię i przewiązałam jasno brązową wstążką.



Muszę Wam powiedzieć, że nic tak nie dodaje otuchy i nie wzmacnia w przekonaniu, że moje hobby nie jest tylko takim sobie, byle jakim hobby, jak słowa uznania. Szczególnie od osób, które potrafią docenić prawdziwe rękodzieło. A już tym bardziej piękne słowa uznania od Ewy, która jest po ASP to jest najlepsza ocena mojego dzieła.
Radochę mam niesamowitą jak widzę, że się moje dzieło podoba. No cieszę się jak dziecko. A wy też tak macie?
Dobra nie zagaduję już tylko pokażę Wam małą sesję jaką urządziłam mojemu kocykowi.



DANE TECHNICZNE
WŁÓCZKA: Himalaya Dolphin Baby  - miodowy (80330) - 4 motki
DRUTY: 7.0
METKI: rencami.pl
WYMIARY:  70 x 90 cm 




I na koniec jeszcze foteczka z małym właścicielem udostępniona mi przez mamę Tymka.





Komentarze

  1. Martuś, mimo zawirowań remontowych zrobiłaś piękny kocyk. Ta włóczka wygląda na bardzo miłą i cieplutką. Kolorek też piękny, ale mnie ujął ten fajny wzór. Podoba mi się :)
    Brawo moja droga i powodzenia przy remoncie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ten kocyk to był przerywnik od prac i uspokajacz...
      Nigdy więcej takich remontów!

      Usuń
  2. Kocyk wygląda ślicznie, a maleństwu będzie cieplutko i milutko. I o to chodzi!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty