Nowy członek rodziny

Troszkę nie na temat, ale muszę się Wam pochwalić moim nowym członkiem rodziny. Dziś odebraliśmy pieska, którego zamówiliśmy już jakiś czas temu. Piesek rasy Akita Inu pochodzi z Hodowli Grodzki Zakątek. Zakochałam się w tej rasie po obejrzeniu filmu "Mój przyjaciel Hachiko". Zaczęłam zgłbiać historię tego psa (ponieważ film jest oparty na faktach), potem rasy i jeszcze mocniej się zakochiwałam. I przepadłam zamarzył mi się piesek takiej rasy. Do tej pory miałam wielorasowce. Choć raz zamarzył mi się pies z hodowli, z rodowodem. I jest. Przedstawiam Wam naszego maluszka. Będzie się wabił Akin.

Akin
A tak grzecznie jechałem całą drogę z przerwami na piciu i siusiu 

Komentarze

  1. jaki słodziak :) super Marto kolejne marzenie spełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akin jest przecudny :) Przesłodka puchata kuleczka do kochania :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak moje serducho skradł jak tylko obaczyłam jego serce

      Usuń
  3. Prześliczny! Tylko całować! Mam nadzieję, że będzie o nim więcej na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny jest, mam nadzieję, że będzie o nim częściej na blogu :) Akita jest rasą tzw. "trudną" (jeśli chodzi o ułożenie), więc życzę, aby było jak najmniej problemów wychowawczych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy :) może jeszcze jakaś notka się pojawi

      Usuń
  6. Śliczny piesek, taki milusi:))) muszę dodać, że oglądałam ten wzruszający film.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega wzruszający :) ja się tak wzruszyłam, ze namówiłam męża na Akitę

      Usuń
    2. Ja miałam chow chow. Czałka też była niesamowicie wierna przez całe swe życie.

      Usuń
    3. Chow Chow słodziaki :) takie puchate misie

      Usuń
  7. Wspaniały piesek! wszystkiego najlepszego w nowym domu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny !!!! Prawdziwy misiaczek! Nic tylko przytulać się do pluszaczka:)
    Niech się zdrowo chowa !!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty