Wygrałam CANDY!!!

Ostatnio mam szczęście w konkursach. Na początku marca dostałam telefon z Gazety Mysłowickiej że wygrałam w ich konkursie bilet dla dwóch osób na występ kabaretu PARANIENORMALNI. Świetna niespodzianka to była, bo zapomniałam, że w ogóle wzięłam udział w konkursie.
Wzięłam też udział w Candy u Beaty z Kartkowni, ale widziałam dużo zgłoszeń, wiec nie robiłam sobie wielkich nadziei. Beatę miałam przyjemność poznać na żywo. Prześwietna dziewczyna i zdolna na maksa. Jej karski są super, do tego naprawdę każda z nich jest inna, wyjątkowa. Wszystkie dopracowane w każdym szczególe. Dlatego polecam Wam jej papierowe dzieła. Beata jakiś czas temu u siebie na blogu ogłosiła Candy, wzięłam udział i jak się okazało - WYGRAŁAM!
Dostałam paczuszkę, pełną ślicznych wstążek, kokardek i śliczną bransoletkę!!!

Dziękuję bardzo. Na pewno się przydadzą ;)

Ostatnio ciągle mi się udaje coś wygrywać, więc może w totka zacznę grać, wygram może parę złotówek och... ale by było za włóczek i kordonków!!!!

Komentarze

Popularne posty