Włóczka Miss Batik firmy Alize

Właściwie to nie ja odkryłam tę włóczkę tylko moja mama. Poszła do pasmanterii i wróciła z melanżową włóczką Alize Miss Batik. Włóczka była w kolorach od beżu do brązu. I powstała z niej większa serweta na naszą komodę. Bardzo dobrze mi się nią wyrabiało serwetę, dlatego gdy będąc w pasmanterii zobaczyłam inne kolorki to od razu kupiłam sobie tęczową nitkę. Nie mogłam się jednak zdecydować co z niej zrobić. W końcu powstało etui na telefon. Właściwie dwa. Dla mnie i dla Niny. I znów się nie zawiodłam, szydełkuje się fajnie, do tego motek jest bardzo wydajny. 



Włóczka Miss Batik to jedna z propozycji firmy Alize. Jest to wielokolorowa, merceryzowana bawełna produkcji tureckiej. Osobiście bardzo dobrze mi się z nią pracuje. Aktualnie hurtowo będę robić etui, czy saszetki, bo są świetne. A tego jest naprawdę wytrzymała, a cieniowane kolory świetnie się prezentują.





PARAMETY:

100% bawełna merceryzowana
50 g || 280 m
Druty rozmiar 2.5-3.5 mm
Szydełko rozmiar: 0.75-2.0 mm
Zalecane pranie w 30º
Kraj pochodzenia: Turcja
Przeznaczenie: bluzki, tuniki, sweterki, sukienki, naszyjniki



Paleta kolorów

Komentarze

  1. No to mama ma talent o odkrywaniu ciekawych i fajnych rzeczy :) Pozdrowienia dla mamy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty