The World of Cross Stitching w końcu w moich rękach

Udało się w końcu i ja jestem w posiadaniu The World of Cross Stitching. Za chin nie wiem który to numer (chyba jestem ślepa bo go nie widzę). Kupiłam go wczoraj w Empiku. Jak go zobaczyłam po prostu musiałam go mieć! Nie tak jak zazwyczaj - oglądałam, stałam ze 20 minut gapiąc się jak sroka w gnat i... odkładałam na półkę. Wracałam i czekałam na recenzję u któreś z moich czytelniczek.
Ja się w tym numerze, a właściwie w dwóch wzorkach zakochałam od pierwszego wejrzenia. Ale już nie zagaduję tylko przechodzę do gazetki.



Oczywiście jak zazwyczaj w gazetce był dodatek - mała książeczka z wzorkami i dwoma kolorami muliny MADEIRA 10m. Książeczka jakoś mnie nie powaliła, ale zobaczcie sami co w niej można znaleźć.



Mamy w dodatku alfabet z kwiatuszkami - na pewno się przyda ;) 


Dalej mamy już gazetkę a w niej dwa wzorki dzięki którym stałam się posiadaczką Cross Stitchera ;)


Zacznę od faworytów dwóch obrazków dzięki którym zakochałam się w okładce i pognałam do kasy.

Przepiękna hortensja ;) 

Oczywiście wiadomo, mam chopla jakiegoś na punkcie motyli, ani jednego jeszcze nie wyhaftowałam ale uwielbiam je na haftach... 

Misiu z króliczkiem z ważnym listem 

Lisek - mnie jakoś mnie odrzuca (ale każdy ma inny gust :P) 
Miła niespodzianka - zauroczyły mnie te kurczaczki 
Letni domek
Mamy też alfabet z filiżankami
Jest też kolekcja kwiatowa

Jest i piesek :) 
 No i zapowiedź następnego numeru. Zaciekawiły mnie te lwy... kto wie... może też się skuszę???



Na dziś tyle. Miłego weekendu.

14 komentarzy :

  1. Czekam na ten numer, ale jakoś nie może trafić do mojej skrzynki na listy. mam nadzieję, że nie zaginął i lada dzień go w niej znajdę. Podoba mi się kilka obrazków w tym numerze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Misiek jest the best. To tego podoba mi się jeszcze kilka mikrusków z książęczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te mikruski są słodziutkie, sama się na pewno skuszę na któryś :)

      Usuń
  3. Koszmarnie drogie te gazetki :( Mnie najbardziej zaciekawił lisek, ale dla jednego wzoru to szkoda kupować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mogę ci udostępnić wzór liska ;)

      Usuń
  4. Oczy z orbit mi wyszły, hi, hi:) misiu z króliczkiem, letni domek - bajeczne!!! Obydwa kwiatowe również piękne. Ja się wcale nie dziwię, że pognałaś do kasy:) jakbym nadal zajmowała się haftem też bym tak postąpiła i pędziłabym szybko żeby mnie nic od tego nie odwiodło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anita o tak sporo fajnych, choć zapewne nie pognałabym po niego gdyby nie fakt że miałam kartę z Empiku i gazetka kosztowała nieco mniej bo pewnie bym ją z żalem odłożyła na półkę

      Usuń
  5. Moim faworytem w tym numerze jest ten cudny folkowy lisior :) to na niego czekałam z utesknieniem :) jest na mojej nota bene niekończącej sie liscie projektów do wyszycia

    książeczka, która dodali niby ma fajne motywy ale czegoś mi w nich brakuje - chyba konturów. takie troche mdłe mi sie wydają :)

    fajnie, ze masz własną gazetkę, taki zakup zawsze cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj cieszy i to bardzo, bo to moja pierwsza gazetka tego typu :D Ja nie wiem mnie ten lisek jakoś nie urzeka :)

      Usuń
  6. To jest 229 numer :) Zawsze piszą numery wydania przy kodzie kreskowym :) Widzę, że nie tylko ja kupiłam najnowsze wydanie dla hortensji :D Mnie też starszanie spodobał się ten wzór i zabieram się za niego jak tylko skończę aktualne projekty :) Kurczaki i seria kwiatowa też są super :) Następny numer zapowiada się naprawde ciekawie, lwy już w miniaturce wyglądają pięknie, a do tego jeszcze Cookie Bear :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa to teraz będę wiedzieć :D gdzie się chowają te numery :P Ja też gdy skończę swoje rozpoczęte prace to zabiorę się za hortensje ;)

      Usuń
  7. Hi, hi też macałam ten numer w Empiku:) Też mi się podoba ten numer a szczególnie misiek z króliczkiem, ale jak zobaczyłam tą cenę to odłożyłam na półkę. Ostatnio gazetka kosztowała 48zł a ta już 55 zł. Chyba ich pogięło! Cross Stitcher a The World of Cross Stitch to dwie różne gazetki:) I dwa różne wydawnictwa.
    Wiem, że jesteś "początkująca" w tej kwestii i dlatego to piszę. Cross Stitchera nie mają u nas w Empiku, w M1. Można go jedynie dostać w CHSilesia. Ja go prenumeruję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz sierota, zaraz poprawię :P

      Usuń
  8. Uwielbiam buszować po takich hafciarskich gazetkach, jednak szkoda, że nie często mogę sobie na nie pozwolić! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Rękodzielnik Marty © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka