W przerwie od sikorek

W przerwie od sikorek nie tylko szydełkowałam, ale też hafciłam sobie troszkę.
Jakiś czas temu zamówiłam karteczki i aż mnie świerzbiło by je zacząć haftować. 


Motywy do kartek są nie duże. Kartka ładnie nadrukowana z okienkiem, które trzeba samemu wyhaftować. W komplecie jest kanwa, mulina, igła i drukowany na kartce wzór. Efekt końcowy boski. Do tego pozostawało mi sporo nitek więc posłużyły mi one do wyhaftowania obrazków do karnetów, do których nie miałam wzoru, tylko puściutki karnecik. 
I tak powstała karteczka Aniołek. Zaczęłam ją haftować i opublikowałam na Facebook'u zdjęcie rozpoczętego obrazka z zagadką co na nim będzie. Miał być Aniołek i zgadła Tinka Justinka dlatego ta karteczka poleci do niej :) 

Gotowy Aniołek

I w karneciku


Tak jak napisałam z karnetów zostaje sporo nitek. Dlatego postanowiłam z nich skorzystać i wyhaftowałam choineczkę. Wzór znalazłam w gazetce, ale musiałam zmodyfikować kolorystykę do takich kolorów jakie miałam w posiadaniu. I wyszło coś takiego ;) Na początku była sama choinka, ale usłyszałam do swojego Narzeczonego,że łyso tak sama choinka i dzięki poradom dziewczyn z grupy FB ;* dodałam parę drobiazgów. I jest gotowy karnecik - tylko wypisać ładnie życzenia i można będzie wysyłać...



Choineczka



Wracam do moich małych dziełek, a konkretnie do opasek odblaskowych dla mojego Lubego :* 

8 komentarzy :

  1. Choinka jest piękna, tylko Małe Szufladki to wyzwanie dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no bezczelnie tak pokazywac zestawy, zeby nie bylo widac co tam bedzie wyxxx:P
    Bardzo ciekawe takie zestawy, prawie jak seria Daydreams od Dimensions, ze maly obrazek uzupelniany jest sporym passe, szkoda tylko ze juz zakonczyli produkcje tych zestawow.
    A karteczka do karnecika jest boska! Mnie by sie choinka sama tez podobala, ale ja lubie minimalizm. Z dodatkow to mi najbardziej pasuja sniezynki naokolo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z następnymi karnecikami obiecuję poprawę :) I będzie fotka od przodu ;)

      Usuń
  3. choineczka podoba mi się najbardziej :) w ogóle pomysłowe te karnety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) fajnie że się choineczka podoba ;) bo po za wzorem choinki to całość to moja inwencja twórcza, łącznie z tym że troszkę pokombinowałam z kolorkami :)

      Usuń

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Rękodzielnik Marty © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka