I kolejne CANDY skończone

Witajcie kochani.
Chyba słoneczko, które nas ostatnio rozpieszcza dało mi powera, bo zaczynam nadrabiać zaległości, kończę to zaczęłam... I tak skończona kolejna dla Perłowej Dziewczyny, który także wygrała w moim CANDY.

Perłowa Dziewczyna chciała by zrobić opaskę dla małej dziewczynki (powstała beżowa z czerwoną wstążeczką) i mitenki dla niej samej (kremowe z amarantowym kwiatkiem). Na mnie mitenki są lekko ciasne, więc mam nadzieję, że będą dobre. Oczywiście i z kolejna finalistką dogadałyśmy się co do nagrody, z racji że nie było wielu chętnych (tj. tylko te dwie dziewczyny to postanowiłam nieco zmienić reguły).


Wąska opaska
Mitenki


A tak się prezentuje na mojej rączce


Komentarze

  1. Piękne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;-)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne :) Jak Mili urośnie łapka, wiemy do kogo się zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty