Dylematy

Mniej mnie i tutaj, i na FunPage. Wszystko za sprawą pracy, ale nie tylko. Pracuję nad dwoma projektami. A oprócz tego od 2 tygodni przekopuję się przez czeluści Internetu w poszukiwaniu jakieś fajnego wzoru dla mojego drugiego siostrzeńca. Czas nagli, bo malec za niedługo będzie już na świecie, a ciotka w proszku. Po za kanwą, nie ma nic. Zero pomysłu. Pierwszą metryczkę dla Filipka zrobiłam na Aidzie (oczywiście nie spisałam sobie rozmiaru). Były to buciki (zdj. poniżej). Dla jego brata chcę zrobi metryczkę w podobnym tonie, ale nie tę samą. I tu się zaczęły schody. Bo nic mi się nie podoba, nie pasuje. W ogóle najchętniej wyszyłabym dwie nowe metryczki dla obu braci.



Może Wy mi pomożecie? Coś podpowiecie? Ja już nie mam pomysłu. Zapędziłam się w kozi róg i nie potrafię z niego wyjść. 
W ogóle muszę "ukraść" tę gotową metryczkę żeby poprawić datę, bo co ją widzę to mnie to strasznie mierzi. 

Komentarze

  1. Jedyna rada jaka przychodzi mi do głowy to Edyta, mistrzyni xxx. Ona na pewno coś poradzi czy podpowie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka Marto! Wysłałam Ci na maila jedną propozycję, kto wie może wpadnie Ci w oko:-)) Nic innego o zbliżonej tematyce nie udało mi się znaleść w moich zbiorach:-)) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie te buciki się szalenie podobają, więc zrobiłabym jednak takie same, ale z innym kolorem sznurówek, np. zielone...

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś podobnego będzie ciężko znależć. Mnie nic do głowy nie przychodzi.
    Świetny wydaje mi się pomysł Cytruliny, żeby zrobić identyczną metryczkę tylko z zielonym kolorem sznurówek.
    Jeśli bracia będą mieć wspólny pokój to obie metryczki mogą wisieć razem i będą się świetnie prezentować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro dla braci, to również jestem za tym samym wzorem z innym kolorem sznurówek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna matryczka i też zgadzam się z dziewczynami.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja wyszyłam tę metryczkę najpierw w różu dla Oliwki, a potem po trzech latach dla Antosia w niebieskościach. Obie metryczki wiszą obok siebie w ich pokoiku. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty