Serduszka






Ostatnio zrobiłam także dla Justyny breloczki-serduszka. Breloczków miało być 5 szt., ale w końcu powstały 3 sztuki (Justyna dzięki za wyrozumiałość). Kolory mogłam wybrać sama, więc wybrałam melanżową włóczkę Alize Miss Batik. Bardzo ją lubię, świetnie się z nią współpracuje. A do tego mama ma brelok z tej włóczki, był już prany i nic się z nim nie stało, także postawiłam na sprawdzone.











I tak powstały breloki w kolorach niebieskim, zielonym i różowo-pomarańczowym. Mam nadzieję, że Justynie się podobają.




17 komentarzy :

  1. Super breloczki! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne serduszka! Podziwiam takie filigranowe prace, bo nie tak łatwo pięknie je wykonać!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Są śliczne! To różowo-pomarańczowe serduszko mnie zauroczyło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. są prześliczne, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Prześliczne breloczki :)
    Wybór melanżowej włóczki był bardzo trafiony. Efekt jest rewelacyjny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie ta melanżowa włóczka mi najbardziej pasuje do takich breloczków ;)

      Usuń

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Rękodzielnik Marty © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka