Różowe mitenki

Te mitenki zrobiła w ekspresowym tempie. Choć na ich zrobienie umawiałam się z Roksaną już jakiś czas temu, ale temat jakby umarł. Tej jesieni powrócił. Wybrałyśmy włóczkę w kolorze brudnego różu. Bella sama w sobie jest włóczką cienką. A że nie chciałam by mitenki były cieniutkie, postanowiłam, ze będę szydełkować podwójną nitką.
Roksanie zalezałao, by były one jak najbardziej zbite, bez dziurek. Szydełkowałam więc półsłupkami, co parę rzędów robiłam rząd z półsłupków reliefowych (dzięki czemu mam taki wypukły wzorek). Natomiast część, która jest już za nadgarstkiem wyszydełkowałam słupkami.
Taki bardzo prosty wzór, ozdobiony szydełkową kokardką w tym samym kolorze co mitenki.
Wyszły całkiem fajnie, myślę, że w najbliższym czasie powstaną kolejne. A tymczasem pokazuję moje małe dzielą...
Mam nadzieję, że podołałam życzeniu Roksany, a jak Wam się podobają?





Dane techniczne:
Włóczka: ALIZE bella nr 28 (2 motki)
Szydełko: 3,5 (kokardki - 2,0)
Długość mitenek: 22 cm
Szerokość: 9,5 cm (x2)


Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Musze przyznać, że wbrew pozorom wyszły dość ciepłe ;)

      Usuń
  2. Świetne są i kokartka dodała im uroku:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne!
    To już teraz wiem do czego był Ci potrzebny właśnie ten kolor Belli:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty