Moja TOP BLOG 7

Na początek muszę się pochwalić, że Kasia z Krzyżykowego Szaleństwa nominowała mój blog do TOP BLOG w swoim zestawieniu 7 blogów. Bardzo dziękuję za takie wyróżnienie. Nawet nie wiesz jakie to dla mnie ważne, szczególnie w czasie gdy zastanawiałam się nad jego zamknięciem... Mam coraz mniej czasu na niego.



Ale do rzeczy. Kasia co jakiś czas wymyśla fajne akcje i tym razem też wymyśliła coś co bardzo przypadło mi do gustu i to nie dlatego, że mnie nominowano. Sama ostatnio robiłam wśród odwiedzanych przeze mnie blogów porządki (ponieważ niektóre albo przestały istnieć, albo zostały zapomniane). Lista się bardzo mocno skurczyła, jednak nie aż tak by zostało 7 blogów - a tak byłoby mi dużo łatwiej stworzyć moją listę TOP BLOG 7. A tak mam strasznie duży zgryz...

Moją listę powinien otwierać blog Kasi i myślę, że u wielu się on pojawi, między innymi dlatego, że Kasia prowadziła świetne zabawy. Ja z tego co pamiętam uczestniczyłam w jednej. Chciałoby się w każdej, ale czas. Ja mam z nim nieodwieczny problem. Chroniczny brak czasu to u mnie norma. Z niczym się nie wyrabiam. I zastanawiam się jak Wy to robicie, że tyle pięknych rzeczy wychodzi spod waszych rąk. Myślę, że Kasia się nie obrazi jeśli jej blog - Krzyżykowe Szaleństwo dodam do swojej listy jako blog  -wyróżniony - m.in. za to że Kasia scala tę naszą hafciarską rodzinę w jedno właśnie dzięki wszelkiego rodzaju akcjom. A do tego czy ty śpisz w ogóle tyle tego haftujesz, że ja się zastanawiam czy ja aby nie haftuje w jakimś żółwim tempie... A teraz jeszcze ta lista. Uważam to za strzał w dziesiątkę.

I moja lista TOP BLOG 7 (kolejność jest przypadkowa, ciężko było mi wybrać 7, bo uważam że każdy tych które mam na bocznym pasku zasługuje by znaleźć się na takiej liście, ale wybrać trzeba więc wybrałam)

1. HAFTOWANY BLOG - strasznie lubię tam zaglądać jakoś prac i wykonanie to coś pięknego. Do tego piękne zdjęcia. I chyba też dlatego, że sporo tam haftów z wzorów autorstwa Veronique Enginger, do której mam słabość (a sama jeszcze nic nie wyhaftowałam, ale po prostu kocham te wzory...).
2. MOJE HAND MADE - Edytę, autorkę bloga znam osobiście i musiała się znaleźć na tej liście bo jest moją mentorką. To dzięki niej zaczęłam w ogóle haftować! Najpierw w jej pasmanterii kupowałam włóczki i zachwycałam się jej haftami, aż w końcu wręczyła mi małą paczuszkę DMC i powiedziała spróbuj. Spróbowałam i przepadłam. Zdradzam szydełko i druty z igłą i tamborkiem. Do tego Edyty zawsze są świetne zdjęcia, wykonanie jej dzieł. To też dzięki niej bardzo zwracam uwagę na szczegóły i staranne wykończenie (oprawę) swoich prac.
3. NAMALOWANE INACZEJ - U Basi zawsze są fajne zdjęcia, do tego na blogu można znaleźć rożne cudowności. Do tego pięknie i starannie wykonane hafty. Czysta perfekcja.
4. KREATYWNA JACEWICZÓWKA - do Ani trafiłam przypadkiem, już nawet nie pamiętam w jakich okolicznościach. Za to bardzo lubię tam zaglądać. Szczególnie przypadły mi do gustu "rozmowy" Ani z koleżankami hafciarkami. Dzięki nim wiele z osób, które podglądam na blogach mogłam nico bardziej poznać. Bardzo fajna inicjatywa.
5. PIEGUCHOWO - O ile mnie pamięć nie myśli do Pieguchowa trafiłam przypadkiem, z bloga Edyty (Moje Hand Made) i zostałam. Haft przeplata się tam z podróżami, bowiem autorka co jakiś czas zmieniała miejsca zamieszkania, dzięki czemu można było poczytać nie tylko o jej pracach ale także o miejscach w których mieszka. Lubię tam zaglądać.
6. HAFCIARKA - blog na którym ciągle coś się dzieje. Ja się zastanawiam czy Ada w ogóle sypia, bo przy dziecku i innych przyziemnych obowiązkach ma takie tempo z tworzeniem kolejnych dzieł, że aż mi się głupio robi z tym moim tłumaczeniem o "wiecznym braku czasu".
7. IGIEŁKA - na mojej liście nie mogło zabraknąć Moniki. Natknęłam się na nią na początku mojej hafciarskiej drogi. Bardzo kibicowałam i dalej kibicuje jej małym dziełom. Otóż oprócz tego, że Monika haftuje, to przede wszystkim projektuje wzory. Sama miałam okazję parę z nich testować. Za co bardzo dziękuję. Gdyby nie mój "bezczas" to pewnie dalej chętnie bym je testowała, ale cóż... zostawiam tę fuchę innym. A sama podziwiam kolejne wzorki...

Chciałoby się pisać i pisać, bo tak naprawdę każdy z blogów które mam na liście po lewej stronie bloga mogłabym wyróżnić. Jednak (jak w życiu) nie ma tak łatwo i trzeba było wybrać. Ciekawi mnie czy znacie te które ja wpisałam do swojej listy?
U mnie na bocznym pasku pojawił się banerek (taki jak ten powyżej), gdy go klikniecie to przeniesie was do bloga Kasi listy TOP BLOG.

Ciekawią mnie Wasze nominacje :)

Komentarze

  1. Moja droga:) Nie znikaj nam z blogowego świata:) Wirtualny kop i do dzieła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja Ci dam zniknąć. Dziękuję za udzial w mojej zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raz jeszcze dziękuję za nominację :) dzięki niej wiem, że jednak nie warto znikać ;)

      Usuń
  3. Oczywiście,że znamy i też lubimy....
    A dzięki akcji TOP możemy poznać resztę nitkowej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to jest najfajniejsze w tej akcji, ze możemy się poznać :)

      Usuń
  4. Ale jak zniknąć? Już tyle fajnych blogów znikło z blogosfery, wielu naprawdę szkoda...
    Dziękuję za wyróżnienie :* Bardzo mi miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja Droga Marto! Szalenie Ci dziękuję za to zupełnie niespodziewane wyróżnienie:-) Sprawiłaś mi ogromną przyjemność:-))) Bardzo Ci dziękuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marto, mam nadzieję, że jednak nie znikniesz z blogowego świata. Lubię do ciebie zaglądać i podpatrywać co robisz :)
    Podoba mi się twoja lista. Wybrałaś świetne, ale wobec swojego czuję się zawstydzona. Wydaje mi się w porównaniu z innymi... dopiero raczkuję. Niemniej dziękuję za to wielkie wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję Ci za wyróżnienie:)
    To mega miłe!
    I oczywiście nie znikaj nam z blogosfery. Czasem chce się pisać i ma się na to czas a czasami zupełnie odwrotnie. Myślę, że większość blogerek ma tak samo:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty