Owocowe breloczki

Po koniec czerwca znajoma z poprzedniej pracy poprosiła mnie o zrobienie breloczka. Breloczek był dla fanki arbuzów. Aż przyklasnęłam, lubię takie małe wyzwania. A że jeszcze nie robiłam na szydełku żadnych owoców, do tego jako breloczki to zabrałam się od razu do pracy. DO zrobienia breloczka użyłam szydełka nr 2 oraz włóczki Yarn Art ETAMIN w kolorach 434, 452, 438 i 448. Oprócz tego użyłam czarnych koralików i zielonej zawieszki do breloczka.





Gdy przyniosłam do pracy arbuza, dostałam kolejne owocowe zamówienie. Tym razem miała być truskawka. Podobnie jak przy arbuzie użyłam szydełka nr 2 oraz włóczki Yarn Art ETAMIN w kolorach 434 i 438. Oprócz tego użyłam jasno żółtych koralików i żółtej zawieszki do breloczka.



Przyjemnie się je tworzyło. I chyba stworzę kolejne. W końcu owoców jest o wiele więcej...



ps. Od poniedziałku jestem w nowej pracy, ale o tym wkrótce.

Komentarze

  1. Śliczne breloczki!
    Twórz inne owocki póki wena trwa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, fantastycznie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie super! Podziwiam Cię za "dłubanie" takich maleństw :) Wyszły genialnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia ja siebie też, ale o dziwo idzie to dość szybko :)

      Usuń
  4. Cudowne owocki - szczególnie arbuz :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie i smaczne...też kiedyś takie zrobiłam swojemu dziecięciu :D
    Uściski :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robiłam znajomym z pracy i chyba zrobię też dla siebie :P

      Usuń
  6. Mniam jak prawdziwe do zjedzenia super !!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie te breloczki wyglądają. Truskawka bardzo smakowita.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Popularne posty