Szydełkowe trampki

Dawno już żadnych nie zrobiłam. A kiedyś robiłam je nałogowo. Uwielbiam robić rzeczy dla najmłodszych. Takie cudne buciki dla noworodków czy nieco większe dla niemowlaczków. Zdarzały się też i większe. Ale dziś nie o tym jakie buciki zrobiłam, to możecie zobaczyć klikając w etykietę "buciki".

Te buciki powstały na prośbę mojego taty. Choć początkowo zaczęłam robić buciki w kolorze różowym, na szczęście zanim je skończyłam okazało się, że koledze urodził się syn a nie córka. Ot, taki mały szczegół.
Musiała nastąpić zmiana koncepcji i... koloru. I tak powstały buciki-trampki dla chłopczyka.


Z boku doszyłam aplikacje śliniaczka z napisem 'baby'. Mam nadzieję, że trampeczki będą się podobać.


Tacie się podobają.
Buciki mają ok. 8,5 cm długości (gapa nie zmierzyłam wysokości). Robiłam je szydełkiem nr 3.






12 komentarzy :

  1. Cudne buciki na małe stópki. A wiesz, że w niektórych regionach to kolor niebieski jest dla dziewczynek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo a nawet nie wiedziałam. Co to za rejony Wiolu? Człowiek uczy się całe życie :)

      Usuń
    2. Dokonałam tu chyba skrótu myślowego. Chodziło mi o to, że w niektórych regionach Polski/Mazowsze, Małopolska/do chrztu ubiera się/ubierało/ dziewczynki na niebiesko. Jest to nawiązanie do niebieskiego stroju Marii Matki Jezusa. Dzisiaj w dobie komercji pewnie nikt już o tym nie pamięta i niebieski stał się kolorem chłopców a różowy dziewczynek.

      Usuń
    3. Wiolu nawet nie wiedziałam, ale bardzo się cieszę, że podzieliłaś się ze mną tą wiedzą. Ja staram się nie rozgraniczać na róż i niebieski, bo jest mnóstwo innych pięknych kolorów. Ale czasy są takie, że jak większość kategoryzuje niebieski - chłopiec, róż - dziewczynka i ja sama też się temu poddaję...

      Usuń
  2. Słodkie są. :) Piękny prezent dla noworodka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, na pewno fajnie będą grzały małe stópki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ;) że będą dobre ;)

      Usuń

Dziękuję, że zechciałaś(eś) podzielić się ze mną swoją opinią ;)

Rękodzielnik Marty © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka